اخبار داغ

پیکر شهید "نیکنام مهرآوران"تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر شهید "نیکنام مهرآوران"تشییع و به خاک سپرده شد
پیکر پاک شهید "نیکنام مهراوران" امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، در زادگاهش به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، امروز پیکر پاک سرباز شهید "نیکنام مهراوران  در میان استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار پارس آباد وارد این شهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

, ,

پیکر پاک این سرباز شهید ساعت 10:30 صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان  از مقابل میدان سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره)  شهر پارس آباد تشییع و برای تدفین به زادگاهش بدرقه  شد.

,

پیکر پاک شهید "نیکنام مهراوران" با حضور پرشور اقشار مختلف مردم،مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در جایگاه ابدیش در مزار وادی الرحمه روستای قره قباق حسنخانلو به خاک سپرده شد.

, پ,

, ,

 

,

شهید نیکنام مهراوران از سربازان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و متولد سال 1373 از روستای قره قباق حسنخانلو شهرستان پارس آباد بود که چند روز پیش در منطقه عملیاتی اشنویه در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

, شهید نیکنام مهراوران از سربازان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و متولد سال 1373 از روستای قره قباق حسنخانلو شهرستان پارس آباد بود که چند روز پیش در منطقه عملیاتی اشنویه در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.,

 

,

پیکر این سرباز رشید اسلام صبح یکشنبه پس از انتقال به استان اردبیل در شهرستان پارس آباد تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد. 

, پیکر این سرباز رشید اسلام صبح یکشنبه پس از انتقال به استان اردبیل در شهرستان پارس آباد تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.  ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه