اخبار داغ

در تعطیلات نوروزی 96؛

ورود 20 هزار آذربایجانی از مرز بیله‌سوار به کشور/ 18 هزار ایرانی به باکو سفر کرده‌اند

ورود 20 هزار آذربایجانی از مرز بیله‌سوار به کشور/ 18 هزار ایرانی به باکو سفر کرده‌اند
فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون 38 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از مرز بیله سوار برای سفر به دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه تا کنون 38 هزار نفر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند، اظهار داشت: تعداد 20 هزار نفر از جمهوری آذربایجان وارد کشور شده‌اند و 18 هزار نفر نیز از طریق این پایانه و گمرک بیله سوار به این جمهوری سفر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: بیش از 30 هزار نفر از مسافران از بازارچه مرزی بیله سوار بازدید کرده‌اند.

,

حلیم با اشاره به افزایش 30 درصدی اقامت گردشگران در این شهرستان نسبت به سال قبل، خاطرنشان کرد: گردشگران داخلی در قالب بیش از 9 هزار خانوار به بیله سوار مغان سفر کرده و بیش از 2 هزار نفر هم در این شهرستان اقامت کرده‌اند.

,

فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه، این شهرستان مرزی آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران را دارد، عنوان کرد: از همه هموطنان عزیز دعوت می‌شود تا از طبیعت زیبا و بکر شهرستان هزار شکوفه بیله سوار بازدید کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراکز تفریحی و گردشگری در حال آماده باش هستند، بیان داشت: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بیله سوار پذیرای مسافران نوروزی بوده و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در این شهرستان داشته باشند.

,

حلیم با اشاره به جشنواره هزار شکوفه در این شهرستان خاطرنشان کرد: جهت معرفی جاذبه‌های اکوتوریسم شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد و آماده استقبال از گردشگران از تمام نقاط کشور در این جشنواره هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه