اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس:

توسعه یافتگی شهرها نیازمند شوراهای متخصص است/انتخابات مظهر اتحاد و همبستگی ملت ایران اسلامی است

توسعه یافتگی شهرها نیازمند شوراهای متخصص است/انتخابات مظهر اتحاد و همبستگی ملت ایران اسلامی است
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو ارادان در مجلس گفت: انتخابات مظهر اتحاد و همبستگی ملت ایران اسلامی و مهر محکمی بر ایستادگی در مقابل آرمان های والای انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست حماسه حضور با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو ارادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه گرمسار و دیگر دست اندرکاران انتخابات شوراهای شهر ور وستا های شهرستان و ریاست جمهوری در محل سالن جلسات خورشید تابان گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این نشست غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو ارادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور پر شور خود در انتخابات همیشه نمره قبولی در کار نامه عزت مندی خود به انقلاب اسلامی گرفته است، گفت: نگاه به انتخابات شوراهای شهر ور وستاها باید یک نگاه فراجناحی باشد و تنها باید منظر توسعه و پیشرفت را در کشور به انتخاب ها اولویت داشته باشد.

,

کاتب در ادامه افزود: شوراهای متخصص و کار امد می تواند زمینه توسعه یافتگی یک منطقه را سرعت بخشد .

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به انتخابات اردیبهشت ملت ایران اسلامی چشم توطئه دارند، گفت: دشمنان فکر می کنند این ملت این بار حماسه نمی آفرینند اماباید بدانند ملت عزت مند ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسه ای خود حماسه حضور96 را کلید خواهند زد و حماسه های بعدی سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را رقم خواهند زد .

,

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار انتخابات را مظهر دموکراسی و آزادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 دانست و گفت: ایران و انتخابات ملت  ما همیشه الگویی کامل برای دیگر ملت های جهان بوده است و حضور مردم همیشه باعث خشمگین شدن دشمنان می گردد.

,

امام جمعه گرمسار حضور در انتخابات را برای هر فردی به عنوان یک فرد موثر و تاثیر گذار در جامعه مهم برشمردو افزود: هر کس با رای خود در شکل گیری توسعه یا پیشرفت و در مواقعی عقب ماندگی ناشی  از انتخاب غلط خود دخیل است پس نباید خود را به انتخابات بی تاثیر بدانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه