اخبار داغ

اعزام ۱۰ گروه جهادگر دانشجوی البرزی به مناطق محروم

اعزام ۱۰ گروه جهادگر دانشجوی البرزی به مناطق محروم
معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز گفت: 10 گروه جهادی به استعداد 297 نفر از دانشجویان البرزی به مناطق محروم 6 استان کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی ورمزیاری معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با اسنا با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویی البرز از دوم فروردین شروع شده است، اظهار داشت: این اردو ها تا 29 فروردین ادامه دارد.

وی افزود: در این اردوها اساتید دانشگاه، دانشجویان خواهر و بردار، بسیجیان فارغ التحصیل از دانشگاههای آزاد اسلامی واحدکرج، آزاد اسلامی واحد هشتگرد، فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی، فرهنگیان پردیس امیرکبیر و دانشکده سما کرج حضور دارند.

ورمزیاری با اشاره به اینکه کارگروه های مجمع ادوار ناحیه دانشجویی البرز در این اردوها حضور دارند، گفت: کارگروه عمران شهید همت، کارگروه عمران حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و کارگروه فرهنگی شهید زین الدین ناحیه بسیج دانشجویی البرز حضور دارند.

وی عنوان کرد: 10 گروه جهادی به استعداد 297 نفر در مناطق محروم 6 استان کشور، شامل استانهای خوزستان، کرمانشاه، البرز، قم، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی حضور پیدا کرده اند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز به فعالیت های این جهادگران اشاره کرد و گفت:  این جهادگران در این اردو ها به فعالیت های مختلف از قبیل دامپزشکی و دامپروری، عمرانی، فرهنگی و آموزشی، اقتصادمقاومتی و تولید صنایع دستی و خانگی، پزشکی و بهداشت و درمان و خدمات علمی و تحصیلی فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور خواهران نیز همیشه در این اردوها بسیار ثمربخش بوده است، اظهار کرد: 50 درصد این نفرات را خواهران تشکیل می دهند.

ورمزیاری به عرصه فعالیت دانشجویان خواهر اشاره کرد و افزود: خواهران در زمینه اشتغالزایی خانگی، صنایع دستی با استفاده از امکانات موجود منطقه وعرضه در بازارچه های فصلی جهت فروش، مباحث احکامی و اعتقادی، روانشناسی ومشاوره تحصیلی و ازدواج و تحکیم خانواده و مباحث تخصصی مامایی وغیره فعالیت خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه عمرانی در این اردو ها به ساخت مدرسه سه کلاسه بنام شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان که این بنا بتوسط فعالیت مشترک گروه جهادی امیرالمومنین(ع) مجمع ادوار ناحیه دانشجویی و نیز گروه محلات در استان سیستان وبلوچستان، شهرستان ایرانشهر و بخش بزمان ساخته خواهد شد.

ورمزیاری در پایان گفت: در اردوهای نوروز 96 متاسفانه بدلیل نبود اعتبارات لازم تعداد زیادی از گروههای جهادی با وجود برنامه ریزی از قبل و حتی چند بار شناسایی منطقه محروم وهدف اقدام کرده بودند کنسل شدند که امید است که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال شاهد چنین مسائلی نباشیم و حضور پرشور دانشجویان بسیجی با حمایت های مادی و معنوی مسئولین دست اندر کار و دولت محترم، تکمیل و روز به روز اردوها از نظر کمی وکیفی به سطح رضایت مدنظر رهبر عظیم الشأن انقلاب، برسد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه