اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی:

حمایت از تولید و اشتغال آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

حمایت از تولید و اشتغال آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی گفت: حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بسیاری از آسیب‌های سطح جامعه را کاهش خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، سرهنگ شاکری، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی مهم‌ترین رسالت بسیج و سپاه را تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت:  پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج نگاه ویژه‌ای به تحقق و اجرایی شدن این سیاست‌ها دارند و تا امروز نیز فعالیت‌های کارشناسی شده‌ متعددی در این خصوص صورت داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی بابیان این که حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بسیاری از آسیب‌های سطح جامعه را کاهش خواهد داد اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج  سپاه گرمی نیز همانند سالهای گذشته  در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال،عزمی راسخ و تلاشی مضاعف به مأموریت‌های خود در این راستا عمل خواهد کرد تا بتوانیم به منویات معظم له جامع عمل بپوشانیم.

,

 

,

وی در بازدید از طرحهای عرصه های اقتصاد مقاومتی گفت: در سال گذشته 108طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اجرایی شده است .

,

 

,

سرهنگ شاکری افزود: برای اجرای این طرحها بیش از 2میلیارد تومان از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ودرقالب تسهیلات اشتغالزایی و فعال شدن طرحهای اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

,

 

,

وی افزود : با اجرای این طرحها برای حدود 150نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است این طرحها شامل پرورش قارچ، گلخانه, کشت زعفران، ‏پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، ماکیان و صنایع تبدیلی بویژه فراوری لبنیات و صنایع دستی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه