اخبار داغ

با اعلام ستاد انتخابات

آمار نهایی ثبت نام کنندگان (شوراهای شهر و روستا) در لالی اعلام شد + عکس

آمار نهایی ثبت نام کنندگان (شوراهای شهر و روستا) در لالی اعلام شد + عکس
همزمان با آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ؛ همزمان با  آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

گفتنی است آمار کسانی که با حضور در ستاد ثبت نام واقع در فرمانداری لالی ثبت نام خود را نهایی کرده اند به شرح زیر اعلام شده است .

,

آمار نهایی

,

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه شهر لالی

,

  59

,

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه شورای روستاها

,

390

,

از نکات قابل توجه در این آمار ها افزایش جمعیت ثبت نام کنندگان بوده به طوری که در شهر 59 ، بخش مرکزی 158 و بخش حتی 232 نفر ثبت نام نهایی کرده اند . از آمار کل تنها 9 نفر از میان ثبت نام کنندگان خانم هستند که 2 نفر در حوزه شورای شهر و 7 نفر در حوزه شوراهای روستاها داوطلب شده اند .

,

لازم به ذکر است منبع آمار فوق بر اساس اعلام ستاد ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا واقع در فرمانداری لالی است .

,

همچنین با توجه به احتمال عدم تایید صلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان انتشار اسامی نهایی کاندیداها پس از تایید و اعلام نهایی فرمانداری از طریق همین پایگاه خبری به اطلاع مخاطبان رسانده می شود.

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه