اخبار داغ

برای نخستین بار در استان اردبیل صورت گرفت؛

تجلیل امام جمعه کوثر از دستندرکاران راهیان نور/اعزام 1300 بسیجی به مناطق عملیاتی در 2 سال اخیر

تجلیل امام جمعه کوثر از دستندرکاران راهیان نور/اعزام 1300 بسیجی به مناطق عملیاتی در 2 سال اخیر
طی مراسمی از سوی امام جمعه کوثر، عوامل اجرایی و دستندرکاران راهیان نور شهرستان کوثر تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دیگر دستندرکاران راهیان نور شهرستان کوثر با حضور راویان راهیان نور، دانش آموزان، مسئولین و دیگر اهالی شهر گیوی در محل نماز جمعه شهرستان کوثر برگزار دش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه کوثر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در 2 سال اخیر و با هماهنگی ها و تلاش های مجدانه سرهنگ راعی، فرمانده سپاه کوثر، 1300 نفر از بسیجین خواهر و برادر از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب و شمالغرب کشور اعزام شدند.

,

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مستلزم یک حرکت عظیم فرهنگی بوده و تنها برگزاری یادواره ها کافی نمی باشد، گفت: حضور حداکثری جوانان نخبه، فرهیختگان، پیشکسوتان، دانش آموزان و دیگر اقشار مردمی در مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور نشان از بصیرت و آگاهی به حق امت اسلامی ایران است؛ چرا که دشمن از همین جنبش و قیام مردمی خواب ندارد و همچنان از روحیه جهادی و انقلابی مردم این سرزمین در هراس است.

,

وی افزود: لازم است برای هر چه عظیم تر شدن این حرکت مردمی، دستگاه های فرهنگی بخصوص آموزش و پرورش در تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی و ارزش های 8 سال دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین راهیان نور را یکی از بهترین برنامه های تربیتی خواند و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی باعث می شود تا نسل جدید از نزدیک با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شوند و بدانند که رزمندگان و شهدا در راه صیانت از کشور چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته اند و نسل سوم چه وظیفه ای در قبال حفاظت و حراست از این دستاورد ها دارد.

,

وی همچنین با اشاره به رهنمود های رهبر انقلاب در دیدار با دستندرکاران راهیان نور کل کشور، اظهار کرد: راهیان نور باعث زنده شدن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان و جانبازانی است که هشت سال در راه حفظ میهن فداکاریها کردند، در این میان برای ادای دین به شهدا و رزمندگان اسلام لازم است برنامه های فرهنگی همچون راهیان نور که از سوی رهبر انقلاب تاکید موکد شده است، بیش از پیش در سطح کشور اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه