اخبار داغ

با هدف اجرای عملیات بهسازی و ترانشه برداری؛

جاده گیوی به خلخال مسدود می شود

جاده گیوی به خلخال مسدود می شود
با هدف اجرای عملیات لق گیری صخره های آویزان شده جاده گیوی به خلخال و همچنین ترانشه برداری و بهسازی مسیر مربوطه، این جاده از 15 فروردین ماه سال جاری مسدود خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، عملیات ترانشه برداری و لق گیری صخره های آویزان و تهدید بار جاده گیوی به خلخال به علت ریزش های پی در پی سنگ در ماه های گذشته از 15 فروردین ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

در پی این مسدود سازی میکائیل آباد - خلخال جاده جایگزین این مسیر اعلام شده است و پلیس راه نیز تاییدیه این جاده جایگزین را نیز صادر کرده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه شهرستان کوثر نیز در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: عملیات ترانشه برداری و لق گیری صخره های غول پیکر جاده گیوی به خلخال در راستای حفظ امنیت مسافران و گردشگران صورت می گیرد.

, کوثرخبر ,

وی ادامه داد: اما مسئله مهمی که در این خصوص می بایست از سوی مدیریت بحران و دیگر دستگاههای مربوطه صورت گیرد، تسریع در به اتمام رساندن این طرح می باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی افزود: زمان اجرای این طرح از 15 فروردین ماه از سوی مسئولین امر صورت خواهد گرفت ولی این طرح می بایست در 15 تا 20 روز به اتمام برسد؛ چرا که هم اکنون در فصل گردشگری واقع شده ایم و شهر گیوی نیز با دارا بودن مناطق توریستی، تفریحی، تاریخی و همچنین بهره مندی از بازار های متعدد اقتصادی و ... نیازمند حضور مسافران و گردشگران می باشد ولازمه این حضور نیز تنها راه ارتباطی گیوی - خلخال است.

,

امام جمعه کوثر خاطر نشان کرد: لازم است برای اتمام هرچه سریعتر این طرح در مسیر مربوطه دستگاه های سنگین و نیمه سنگین مدیریت بحران استان و دیگر دستگاه های ذیربط وارد عمل شوند و هر چه سریعتر خواسته مردمی که آماده سازی این مسیر است را انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: اگر به هر دلیلی عملیات اجرایی طرح ترانشه برداری و بهسازی مسیر مربوطه بیش از 20 روز طول بکشد، قطعاً این عملکرد خیانت به صنعت توریسم شهرستان کوثر تلقی خواهد شد و مسئولین می بایست جوابگوی این عمل خود باشند.

,

مطالب مرتبط: آسفالت 30 ساله تنهاترین راه ارتباطی جنوب استان اردبیل/صخره های غول پیکری که هرآن ممکن است فاجعه آفرینند

, آسفالت 30 ساله تنهاترین راه ارتباطی جنوب استان اردبیل/صخره های غول پیکری که هرآن ممکن است فاجعه آفرینند,

 

,

نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال

, نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال,

نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال

, نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال,

نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال

, نتیجه تصویری برای صخره های غول پیکر گیوی خلخال,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه