اخبار داغ

گردشگری با طعم معنویت؛

بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع)؛ میزبان میهمانان ومسافران نوروزی در منوجان

بقعه متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع)؛ میزبان میهمانان ومسافران نوروزی در منوجان
استان کرمان در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد از ظرفیت گردشگری مذهبی نیز برخوردار بوده و یکی از این مکان های مذهبی ، بقعه های متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع) در شهرستان منوجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان“استان کرمان در کنار جاذبه های تاریخی و طبیعی که دارد از ظرفیت گردشگری مذهبی نیز برخوردار بوده و یکی از این مکان ها، بقعه های متبرکه امامزاده فضل ابن عباس(ع) است که در روستای تیآب منوجان و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز این شهرستان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح منوجان,

این زیارتگاه در دامنه ی بسیار زیبای کوهستانی قرار گرفته ، که در سه طرف آن رودخانه های دایمی در جریان اند. با احداث سدهایی بر روی این رودخانه های دایمی زیبایی این منطقه را دو چندان ساخته است.

,

این مکان مذهبی  مشتاقان زیادی را هر روزه به خصوص ایام عید نوروز  و روزهای پنجشنبه و جمعه به خود جلب کرده  وازخصوصیات این مکان متبرکه طبیعت و آب و هوای بسیار زیبا و جالب به خصوص در فصل زمستان و بهار است و امکانات رفاهی همچون زائرسرا، کشتارگاه،  فروشگاه مواد غذایی در این مکان قرار دارد که زائرین می توانند استفاده کنند.

,

گفتنی است امامزاده فضل بن عباس (ع) با چهار واسطه به امام موسی کاظم (ع) می رسدو هر هفته زائرین زیادی از سراسراستان و استان های همجوار به این مکان مقدس سفرمی کنند .

,

در واقع یکی از سنت های قدیمی مردم ایران هنگام عید نوروز، بهره مندی از فضای معنوی امامزاده ها و بقاع متبرکه است تا سال جدید را با معنویت خاص و شادمانی آغاز نمایند.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه