اخبار داغ

حضور 75 دانش‌آموز دیری در اعتکاف علمی

حضور 75 دانش‌آموز دیری در اعتکاف علمی
طرح اعتکاف علمی نوروزی در آموزشگاه حجاب شهر دیر با حضور 75 دانش آموز برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از اجرای این طرح گفت : دانش آموزان به عنوان آینده سازان ومدیران فردای ایران اسلامی امروز برای کسب مدارج عالی تحصیلی علم و دانش بیش از هرزمان دیگری باید کوشا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

حسین درتاج افزود: آموزش وپرورش از همه ظرفیتها و پتانسیلها برای شکوفایی استعداد دانش آموزان استفاده کرده و توجه خاصی به مبحث کنکور و کلاسهای تقویتی در راستای تحول آموزشی دارد  که با جدیت تمام نیز دنبال می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: این طرح که با هدف افزایش میزان قبولی و ارتقای سطح کمی نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه سوم و بهبود رتبه قبولی در کنکور سراسری برگزار گردید، 75دانش آموز شرکت کردند.

,

احمد عبدالله زاده افزود: از سال گذشته تاکنون با حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی کلاس‏‎های طرح نخبه پروری در حال اجرا است  که امیدواریم  امسال نیز سهم دانش‎آموزان از رتبه‎‏های برتر افزایش یابد.

,

رفیعی مدیر آموزشگاه حجاب دیر نیز گفت: این طرح از 5 الی 10 فروردین با حضور دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان و از ساعت ۷ صبح تا ۱۹عصر برگزار می شود که دانش آموزان ضمن مطالعه دروس مختلف بر اساس برنامه ارائه شده، در کلاس های رفع اشکال نیز حضور پیدا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه