اخبار داغ

وضعیت نامطلوب کوچه های بلبلی مایه شرمساری میناب+تصویر

وضعیت نامطلوب کوچه های بلبلی مایه شرمساری میناب+تصویر
در پی بارندگی اخیر در شهرستان میناب کوچه های شن ریزی نشده روستای بلبلی به معبری از گل و لای تبدیل شده که مایه شرمساری مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، یکی از معضلات مهم و اساسی روستاهای شهرستان میناب یکدست نبودن معابر و عدم شن ریزی در برخی کوچه های سطح روستاهاست که موجب نارضایتی ساکنین روستاهای این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

روستای بلبلی یکی از روستاهای توابع بخش مرکزی میناب از جمله روستاهایی است که سالهاست در نتیجه عدم توجه و برنامه ریزی نامناسب مسئولان روستا در قیاس با روستاهای اطراف این شهرستان پیشرفت چندانی نداشته است.

,

روستایی با جمعیت بیش از 750 نفر در هفت کیلومتری مرکز شهرستان با وجود دارا بودن کوچه های فرعی در سطح محله به واسطه عدم شن ریزی و تسطیح نبودن معابر در دل روستا به محلی از تجمع آب باران و گستره ای از گل و لای مبدل شده است.

,

روستایی که به جهت بافت قدیمی و کوچه های مهندسی نشده به محض بارش بارن های فصلی معابر سطح روستا به محلی از تجمیع آب های روان در بستر روستا تبدیل می شود،مشکلی که تاکنون چاره ای برای حل آن درنظرنگرفته اند.

,

اعتبارات دولتی و درآمدی دهیاری روستا بدون مشورت با مردم صرف هزینه های جانبی می شود در حالی که اغلب کوچه های روستا از یک وضعیت نامطلوبی برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه