اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف 62 کیلو گرم تریاک در زنجان

انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف 62 کیلو گرم تریاک در زنجان
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به انهدام مواد مخدر در زنجان گفت: دو باند بزرگ مواد مخدر در زنجان انهدام شده و 62 کیلو گرم تریاک نیز در زنجان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل اسماعیلی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از 62 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در سطح استان از سوداگران مرگ کشف شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان زنجان در راستای تامین نظم و امنیت مسافران و شهروندان طرح نوروزی را اجرا می کند.

,

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسانی  موارد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر و تفرجگاهها در نوروز امسال بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز با اجرای این طرح 150 معتاد پر خطر ، متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوری شدند .

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در این طرح 12 کیلو مواد مخدر  از نوع تریاک از متهمان کشف شده است خاطر نشان کرد :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند دو  باند  مواد مخدر را شناسایی  و تحت نظر قرار دهند.

,

اسماعیلی گفت: اعضای این دو باند بزرگ مواد مخدر در پوشش مسافرت نوروزی قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را به استان زنجان منتقل کنند.

,

وی خاطر نشان کرد :  ماموران اعضای 10 نفره این دو باند را دستگیر که در بازرسی از آنها بیش از 50 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد . 

,

این مقام انتظامی با اعلام اینکه از متهمان سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد بیان کرد: ریشه بسیاری از جرائم به مواد مخدر بر می گردد بر این اساس  پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان تمام توان خود را برای مقابله با این پدیده شوم بکار گرفته است.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان در خاتمه به شهروندان و مسافران توصیه کرد: هنگام خستگی استراحت کرده و از مناظر طبیعی موجود در مسیر شهر ها استفاده کنند.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه