اخبار داغ

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی؛

رشد 6 درصدی ورود گردشگران نوروزی به استان آذربایجان شرقی

رشد 6 درصدی ورود گردشگران نوروزی به استان آذربایجان شرقی
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی، از رشد 6 درصدی گردشگران به استان آذربایجان شرقی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرشاد رستمی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش حجم مسافران در نوروز 96 اظهار داشت: طبق آمار و اطلاعات گزارش شده، از ابتدای تعطیلات تاکنون شاهد رشد 6 درصدی مسافر به استان آذربایجان شرقی بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی با توجه به حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در اماکن تاریخی استان، بر افزایش نظارت‌ها در حوزه معاونت گردشگری از اماکن تحت نظارت خبر داد و افزود:  دور اول نظارت بر امکان اقامتی و پذیرایی با هدف رفع نواقص از تأسیسات گردشگری از آبان ماه آغاز شد و نظارت‌ها در دور دوم و سوم نیز تاکنون ادامه دارد و راهنمایان مستقر در بناها و مجموعه‌های تاریخی با ارائه خدمات بهینه به گردشگران آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی به مسافران دارند. 
,
 
,
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با بیان اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی برای مسافران و گردشگران نوروزی اظهار داشت: نوروزگاه و برنامه‌های جُنگ شادی با همکاری شهرداری تبریز، بیش از 30 درصد برنامه‌های نوروزی استان را تشکیل می‌دهند.
,
 
,
وی با اشاره به مرزی بودن استان آذربایجان شرقی با دو کشور آذربایجان، ارمنستان و نخجوان و افزایش تردد مسافران گفت: علاوه بر مقصد بودن تبریز برای بسیاری از مسافران نوروزی، استقبال برای سفر به کشورهای آذربایجان و ارمنستان نیز این استان را به عنوان معبر این کشورها مطرح و رشد تردد جاده‌ای و هوایی بسیاری به همراه داشته است. 
,
 
,
رستمی در پایان خاطرنشان کرد: برای تمام گردشگران اعم از گردشگرانی که قصد سفر به کشورهای همجوار را دارند و مسافرانی که تبریز به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌شود، نیز تسهیلات اسکان ارزان قیمت همچون خانه مسافر، مهمانسرای ادارات به ویژه آموزش و پرورش با اولویت اسکان فرهنگیان فراهم شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه