اخبار داغ

فرمانده انتظامی کهگیلویه با یار دیرین امام(ره) و رهبری دیدار کرد/موفقیت نیروی انتظمی مرحون حمایت های روحانیت است

فرمانده انتظامی کهگیلویه با یار دیرین امام(ره) و رهبری دیدار کرد/موفقیت نیروی انتظمی مرحون حمایت های روحانیت است
رئیس حوزه علمیه شهر دهدشت در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، گفت: ناجا در همه صحنه ها و مأموریت ها امتحانش را پس داده و همواره خوش درخشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در این دیدار میر احمد تقوی با بیان اینکه پیرو اهل بیت بودن یک عنایت است، گفت: علیرغم درگیری و ناامنی در کشورهای همسایه، شاهد آرامش، امنیت و همزبانی در کشورمان هستیم که اینها جز با ولایت مداری به دست نمی آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره بازوی ولایت بوده، تصریح کرد: ناجا در همه صحنه ها و مأموریت ها امتحانش را پس داده و همواره خوش درخشیده است. 
,
 
,
رئیس حوزه علمیه شهر دهدشت با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت، خاطر نشان کرد: نعمت وجود شما سبزپوشان نیروی انتظامی در بین مردم و جامعه نعمت بزرگی است، امیدواریم این نعمت همیشه و در همه جا مستدام باشد. 
,
 
,
میراحمد تقوی با بیان اینکه ناجا یکی از سازمان هایی است که چندین مأموریت مختلف بر عهده دارد، افزود: عمده ترین این مأموریت ها برقراری نظم و امنیت، حفاظت و حراست از مرزها و از همه مهم تر حفاظت و حراست از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است. 
,
 
,
در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک سال جدید به این عالم فقید، گفت: آرامش اجتماعی و افزایش احساس امنیت عمومی ثمره تعامل دستگاه های دولتی، مردم و نیروی انتظامی است و این تعامل باید برای خدمت مطلوب به مردم باشد. 
,
 
,
سرهنگ "منوچهر سیاهپور"اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات از ارکان تولید نظم و امنیت در کشور هستند و یکی از موفقیت های پلیس مرهون رابطه صمیمی این نیرو با روحانیت است. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه