اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر:

راهبرد اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ایران

راهبرد اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ایران
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر گفت: برای پیشرفت در اقتصاد و سایر عرصه ها و جلوگیری از وابستگی، باید اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب کشور که در سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه نیر برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در لحظه سال تحویل و در بارگاه امام رضا(ع) و نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: این نامگذاری ضرورت توجه جدی به اقتصاد مقاومتی را نشان می‌دهد، مردم از لحاظ اقتصاد و معیشت در تنگنا هستند و رهبری نیز در این خصوص به دولتمردان تذکر جدی دادند و با اعلام عدم رضایت خود از این وضعیت، بیان برنامه‌ها برای اقتصاد مقاومتی را تجدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

وی با بیان اینکه رهبری چندین سال است که نیازمندی‌ها مردم را به عنوان نام سال انتخاب کردند، ادامه داد: این نامگذاری حاکی از ضرورت نیاز مردم و کشور به اقتصاد مقاومتی است.

,

 

,

حجت الاسلام احد احدی افزود: اقتصاد مقاومتی را می‌توان تکیه و اعتماد کردن به نیروی داخلی، به ابتکار جوان‌ها، به فعالیت ذهن‌ها و بازوها در داخل معنا کرد.

,

 

,

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه جوان ما نداشتن شغل است که باید با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در این زمینه گام‌هایی را برداشت.

,

 

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در ادامه  با اشاره به نقش مهم و تأثیر راهیان نور به تعبیر مقام معظم رهبری از این اردوها مبنی بر این‌که مناطق جنگی ثروتی عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس یک سرمایه معنوی است خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در اردوی راهیان نور زمانی که در فضای مناطق جنگی قرار می‌گیرند متحول می‌شوند؛ لذا باید اذعان کنیم که هیچ راهی برای تغییر در باطن جوانان به لحاظ اخلاقی و اعتقادی در شرایطی که در معرض تهاجم فرهنگی دشمن و رسانه‌های غربی داریم مناسبت‌تر و اثرگذارتر از رفتن به مناطق جنگی نیست.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه