اخبار داغ

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان:

ثبت نام 175 داوطلب زن در انتخابات شوراهای اسلامی استان کردستان/ تعداد انصرافی ها، 4 نفر است

ثبت نام 175 داوطلب زن در انتخابات شوراهای اسلامی استان کردستان/ تعداد انصرافی ها، 4 نفر است
رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان از ثبت نام 175 نفر داوطلب زن تا ششمین روز از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در این استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل ، عبدالرضا میقانی گفت: در روز ششم در مجموع تعداد هزار و ۶۵۵ نفر ثبت نام کرده که از تعداد هزار و ۴۰۱ نفر داوطلب روستایی و ۲۵۶ نفر داوطبین شهری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل ,

 

,

وی عنوان کرد: در روز ششم از تعداد هزارو ۶۵۵ نفر داوطلب ثبت نامی تعداد ۳۰۴ نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند.

,

 

,

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان بیان کرد: از مجموع ثبت نام شده های روز ششم تعداد ۵۷ نفر را داوطلبین زن تشکیل می دهند.

,

 

,

وی عنوان کرد: تعداد انصرافی های شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان ۴ نفر است.

,

 

,

میقانی گفت: در مجموع ۷ هزار و ۵۵۱ نفر ثبت نام شده در سامانه جامع ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان تعداد ۸۷۱ نفر داوطلب شهری و نیز تعداد ۶ هزار و ۶۸۰ نفر داوطبین روستایی هستند.

,

 

,

وی عنوان کرد: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون ۷ هزار و ۳۷۶ نفر داوطلب مرد و تعداد ۱۷۵ نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند.

,

 

,

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان  اظهراداشت: هزار و ۳۵۴ نفر از داوطلبین ثبت نام شده دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه