اخبار داغ

در هفتمین روز از سال 96؛

پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان قشم از ۴۲ هزار نفر گذشت

پذیرش ستاد اسکان فرهنگیان قشم از ۴۲ هزار نفر گذشت
مدیر آموزش و پرورش قشم از اسکان بیش از ۴۲ هزار و۳۸۳ نفر در قالب نه هزار و ۲۱۵ خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان این جزیره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز؛بهرام پوراشرف با بیان این که ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان قشم مهمترین منطقه هرمزگان در پذیرش فرهنگیان کشور است اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۴۲ هزار و۳۸۳ نفر در قالب نه هزار و ۲۱۵ خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان این جزیره مورد پذیرش و اسکان قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با فضاهای محدود این جزیره، امکانات موجود و شمار زیاد مسافرین نسبت به سایر نواحی استان هرمزگان، می توان بهترین عملکرد ستاد اسکان مناطق استان را به جزیره قشم اختصاص داد.

,

مدیر آموزش وپرورش قشم میزان پذیرش فرهنگیان در این جزیره را بیش از ۵۰ درصد از آمار کل پذیرش فرهنگیان در هرمزگان دانست و اضافه کرد: بارش رحمت الهی در روز های اخیر باعث بروز مسائلی در زمینه کمبود شدید فضای سرپوشیده را در پی داشت که مسافرین در سالن های ورزشی موجود در شهرستان اقامت داده شدند.

,

پوراشرف از تکریم مهمانان نوروزی به عنوان بزرگترین سعادت نام برد و بیان کرد: آماده سازی ۳۶۰ کلاس درس در شهر و روستاهای جزیره زیبای قشم و برپایی دو ستاد فرهنگیان قشم و درگهان برای سهولیت دسترسی فرهنگیان به مکان های اسکان و بکار گیری ۷۰ پرسنل خدماتی و بیش از ۳۰ نفرد عضو ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان قشم از مهمترین اقدامات در این راستا بوده است.

,

این مسئول به شعار سال نیز اشاره کرد و  ادامه داد: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری که ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” را بعنوان شعار سال ۹۶ انتخاب کردند، سیاست های آموزش وپرورش نیز در این راستا هدایت خوهد شد که توسعه هنرستان ها و تولیدی کردن آنها یکی از این راه ها می تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه