اخبار داغ

فرماندار سرخه خبر داد؛

ثبت نام 111 نفر در حوزه روستایی و شهری برای انتخابات شوراها در سرخه

ثبت نام 111 نفر در حوزه روستایی و شهری برای انتخابات شوراها در سرخه
فرماندار سرخه از ثبت نام 111 نفر در حوزه روستایی و شهری برای انتخابات شوراها در سرخه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ندای سرخه، علیمحمد مویدی زاده فرماندار سرخه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: امیدواریم مردم با آگاهی و شناخت از افراد بتوانند فردی که از نظر توان مدیریتی شایسته است را انتخاب کنند و باید توجه داشت که انتخاب یک تصمیم درست و آگاهانه در سرنوشت یک شهر اثر گذار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه،,

در خصوص تعداد نهایی ثبت‌نام داوطلبان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سرخه گفت: در آخرین روز ثبت نام ۱۱۱ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات سرخه انجام شد.

,

وی با بیان اینکه۱۲حوزه روستایی و یک حوزه شهری در شهرستان سرخه وجود دارد، افزود: از این تعداد ۲۵ نفر در حوزه شهری و ۸۶ نفر در حوزه های روستایی بخش مرکزی اقدام به ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی کردند که ۳۴ نفر ایثارگر و ۷۷ نفر غیر ایثارگر را شامل می شود.

,

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: از تعداد کل افراد ثبت نام شده در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهری یک زن و در حوزه روستایی سه زن و 107 مرد ثبت نام کرده اند که پنج نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۳۰نفر لیسانس و مابقی مدارک فوق دیپلم، دیپلم و ... هستند.

,


مویدی زاده در ادامه تصریح کرد: ۳۲ درصد از افراد دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که تعداد آنها  ۳۵ نفر بود و ۷۶ نفر برای نخستین بار در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.

,
,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه