اخبار داغ

استقبال ورزشی‌ ها از انتخابات شورای شهر کرج؛

از گود ورزش تا کرسی سیاست!/ رقابت چهره های ورزش کشور برای تصاحب کرسی های شورای شهر کرج

از گود ورزش تا کرسی سیاست!/ رقابت چهره های ورزش کشور برای تصاحب کرسی های شورای شهر کرج
ثبت نام انتخابات شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که این رویداد با کاندیداتوری چهره‌ های سرشناس ورزش کشور، حال‌ و هوای عجیبی به خود گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز 24 ساعت ۲۴ شامگاه یک شنبه ۶ فروردین درحالی مهلت ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به اتمام رسید که رویداد با کاندیداتوری چهره‌های سرشناس ورزش کشور، حال‌ و هوای عجیبی به خود گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز 24 ,

چهره‌ های سرشناس ورزشی با مدال هایی که در کلکسیون افتخارات خود دارند آمدند تا این بار خود را در عرصه سیاست محک زده و شهرتی از راه ورزش کسب کرده‌اند، باعث شده تا آنها را برای ثبت‌ نام در انتخابات شورای شهر کرج ترغیب کند.

,

نیم نگاهی به لیست نسبتاً بلند اسامی ثبت نام شدگان نشان می دهد از داوران فوتبال تا قهرمان ووشو و کشتی گیر و … از گود ورزش به عرصه سیاست کرج قدم گذاشته اند.

,

اولین کسی که کاندیداتوری خود را برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کرج اعلام کرد بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران بود که البته پیش از این نیز در چهارمین دوره شورای کرج حضور داشت.

,

, ,

محمودی (متولد ۵ ادریبهشت ۱۳۵۹ – میانه) والیبالیست سابق تیم ملی والیبال ایران است، او در حال حاضر عضو شورای شهر کرج است و در مهرشهر سکونت دارد و استاد دانشگاه تربیت بدنی نیز می‌ باشد.

,

و اما چهره بعدی ورزشی که برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کرج کاندیداتوری خود را اعلام کرد مسعود مرادی داور فوتبال ایران است.

,

, ,

مسعود مرادی (زاده ۱ شهریور ۱۳۴۴ در رودسر) داور بین‌المللی فوتبال ایران است. مرادی فعالیت داوری اش را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرده و در سال ۲۰۰۰ میلادی داور بین‌المللی شد و تا سال ۱۳۸۹ به قضاوت خود ادامه داد. از سوابق ورزشی مرادی می‌توان به برترین داور سال در آسیا در سال ۲۰۰۳، قضاوت در دو دوره مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷، قضاوت در رقابتهای المپیک پکن در سال ۲۰۰۸، قضاوت در جام کنفدراسیونهای فیفا در سال ۲۰۰۳ (فرانسه)، دو دوره کاندیدای داوری برای حضور در جام جهانی در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰، قضاوت در فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۰۴ و قضاوت در بیش از ۲۰۰ رقابت بین‌المللی، مدرسی و نظارت در کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد.

,

, ,

چهره بعدی محمد اصلانی قهرمان سابق کشتی آزاد آسیاست، بعد از سال‌ ها حضور در تیم ملی و کسب عناوین متعدد و قرار گرفتن در جمع چهار کشتی گیر برتر جهان، کانون کشتی ماهدشت کرج را در استان البرز راه‌ اندازی کرد و البته کاندیداتوری خود را برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کرج نیز اعلام کرده است.

,

, ,

و اما چهره ورزشی دیگر کاندید شده در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کرج حمزه میر سلیمی است. وی فعالیت حرفه ای خود را در عرصه ورزش از سال ۱۳۷۵ با اخذ مدرک درجه سه داوری آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را گرفت.

,

وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته عمران به پایان رسانده است و در حال حاضر مهندس ساختمان است.

,

, ,

و اما مجید امین ترابی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو و قهرمان جهان نیز در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر کرج ثبت نام کرد.

,

حمیدرضا قلی پور قهرمان ووشوی جهان نیز برای حضور در پنجمین شورای شهر کرج با حضور در فرمانداری کرج نام نویسی کرد.

,

, ,

حمیدرضا قلی‌ پور ووشوکار ایرانی است ک موفق به کسب مدال طلای بازی‌ های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو و چهار طلای قهرمانی جهان در بخش ساندا شده است. او در ۱۸ سالگی و در رقابتهای جهانی ۲۰۰۷ چین مدال طلای بزرگسالان را بر گردن آویخت و در مسابقات بازی‌ های جهانی ۲۰۰۹ تایوان با پیروزی بر مسلم سالیکوف اولین ایرانی شد که موفق به شکست این ووشوکار نامدار روسی شده‌ است.

,

, ,

و اما علاوه بر حضور چهره های ورزشی در انتخابات شورای شهر کرج رضا گل محمدی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان البرز و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرج در محل فرمانداری کرج حضور پیدا کرد.

,

برخی از چهره های ورزشی دیگر در حالی که گفته شده بود وارد دنیای سیاست می‌ شوند، عطای این کار را به لقایش بخشیدند اما گزارش فوق در برگیرنده اسامی بود که شاید از شنیدن نامشان علامت تعجب در ذهن علاقه‌مندان به ورزش ایجاد شد.

,

شایان ذکر است تایید صلاحت داوطلبان از تاریخ هفتم فروردین ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت‌ های اجرایی از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

,

همچنین انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مطابق اعلام شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز ۲ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه