اخبار داغ

مدیر تنظیم بازار جهادکشاورزی گلستان:

توزیع اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی نوروزی ادامه دارد

توزیع اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی نوروزی ادامه دارد
مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان این مطلب که مردم از توزیع اقلام تنظیم بازار در استان گلستان رضایت دارند افزود: توزیع اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی نوروزی ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید حسن پور" مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان برگزار شد، از رضایت مردم در خصوص کیفیت و نحوه توزیع میوه و اقلام مورد نیاز نوروزی در استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: بر اساس گزارشات موجود از سوی بازرسان این نهاد، امسال استقبال مردم بی نظیر بود و همچنین رضایتمندی آنها از کالاهای تنظیم بازار رو شاهد بودیم.

,

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که کار توزیع اقلام طرح تنظیم بازار تا چه تاریخی در استان ادامه پیدا می کند، اظهار کرد: توزیع اقلام تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی نوروزی ادامه دارد.

,

گفتنی است در این جلسه دستگاههای مرتبط(جهاد کشاورزی-سازمان صمت-اداره کل تعزیرات حکومتی-انجمن حمایت از مصرف کننده و...) گزارش اقدامات انجام شده در خصوص توزیع و نظارت بر توزیع و قیمتهای کالاهای تنظیم بازار را ارایه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه