اخبار داغ

فرشته روح افزا:

معاونتی که فعالیت هایش مصداق آشکار خشونت علیه زنان است

معاونتی که فعالیت هایش مصداق آشکار خشونت علیه زنان است
معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: بسیاری از فعالیت های امور زنان ریاست جمهوری خود نوعی ترویج خشونت علیه زنان است، خانم مولاوردی باید پاسخگو باشد در بحث خشونت علیه زنان دنبال چه هستند به واقع این معاونت با رفتاری که انجام می دهد یک پای خشونت علیه زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرشته روح افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، با انتقاد از عملکرد معاونت امور زنان تصریح کرد: تک خوانی و نمایش فیلم هایی چون فروشنده خشونت علیه زنان است چرا که این فیلم و امثال چنین فیلم هایی با نشان دادن رابطه های غلط زن و مرد به واقع توهین علیه زنان محسوب می شود بنابراین اگر قرار است مقابل خشونت علیه زنان جبهه گرفت باید پیرامون این قضایا صحبت کرده نه اینکه با افتخار آن را بر پرده سینماها به نمایش در آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان با تأکید بر اینکه فعالیت های امور زنان ریاست جمهوری خود نوعی ترویج خشونت علیه زنان است، اظهار داشت: خانم مولاوردی باید پاسخگو باشد در بحث خشونت علیه زنان دنبال چه هستند به واقع این معاونت با رفتاری که انجام می دهد یک پای خشونت علیه زنان است.

,

 

,

روح افزا با طرح این سئوال که آیاخانم مولاوردی با عملکردی که برگرفته از اندیشه های فمنیستی و دیکته شده غربی به دنبال تحقق حقوق زن، افزود: تلاش برای حضور زنان در ورزشگاهها، اشتغال آنها، خروج از کشور بدون اجازه همسر، حمایت از زنان تن فروش، و… همه و همه برگرفته از تفکرات فمنیستی است که در بسیاری موارد با شرع اسلام در تضاد می باشد.

,

 

,

وی با اشاره به آماده کردن محیط های فرهنگی برای حضور همه زنان در آنها افزود: متأسفانه محیط های تفریحی مثل سینما و تئاتر از فضاهای سالمی برخودار نیستند به همین جهت هم افراد سالم و مذهبی نمی توانند به آرامش خاطر در آنها حضور یابند.

,

 

,

این کارشناس امور زنان، قانون تسهیل ازدواج و عملیاتی نکردن آن را مصداق خشونت علیه زنان دانست و افزود: کم نشدن ساعات کار زنان، افزایش نیافتن مدت مرخصی زایمان و… از مصادیق آشکار خشونت علیه زنان بوده که باید توسط مولاوردی به عنوان متولی امور زنان در دولت پیگیری می شد که البته به خاطر دغدغه های ایشان در حوزه های غیر مرتبط به مسائل پرداخته نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه