اخبار داغ

بعد از دو سال انتظار و در آستانه انتخابات/

بزرگترین میدان مشگین‌شهر نصف شد

بزرگترین میدان  مشگین‌شهر  نصف شد
بعد از دو سال انتظار و در آستانه انتخابات شورای اسلامی شهر بزرگترین میدان شهرستان مشگین‌شهر به نصف میدان تبدیل شد تا در این دوره از شورا نیز پروژه ای اجرا شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، شهرستان مشگین‌شهر شهر توریستی است و چند سال است میزبان حجم زیادی از مسافران در این شهرستان هستیم با توجه به توریستی بودم این شهرستان مسافران ورودی به این شهرستان بیش از هر چیز دیگر به دنبال جاذبه‌های توریستی این شهرستان هستند و خوشبختانه این جاذبه‌ها برای مسافران ورودی به این شهرستان چشم گیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وقتی از مسافران در خصوص جاذبه‌های گردشگری این شهرستان سوال می‌شود اظهار رضایت می‌کنند اما در مقابل از وضعیت عمران شهری اظهار نارضایتی می‌کنند این در حالی است که ماهاست مسئولان امر اعلام می‌کنند که با مساعد شدن وضعیت جوی این بحران برطرف می‌شود اما در حال حاضر وضعیت جوی نیز مناسب بوده و اقدام قابل توجهی برای ساماندهی این شهر برداشته نشده است.

,

 

,

از دیگر مشکلاتی که عمده مسافران گلایه مند هستند نابسامانی میدان ورودی شهر است که دو سال پیش به منظور ساماندهی این مسیر اعضای شورای اسلامی مشکین‌شهر طرح بزرگترین میدان شهرستان را ارائه کردند اما در دوسال گذشته تنها با تخریب محل احداث میدان موجبات نارضایتی شهروندان و مسافران را فراهم کرده‌است.

,

 

,

میدانی که می‌بایست یک یا دو ماهه تکمیل شود اکنون دو سال از اجرای این پروژه در این شهرستان سپری شده و هر از گاهی چند روز عملیات عمرانی از پیش گرفته می‌شود و باز به حال خود رها می‌شود.

,

 

,

این میدان قرار بود به بزرگترین میدان شهرستان که در جاده اصلی اردبیل-اهر واقع شده تبدیل شود اما میدان اجرا شده که قبل از عید جدول گذاری شده نه تنها به بزرگترین میدان تبدیل نشد بلکه نصف میدان نیز اجرا نشد.

,

 

,

از زمان اجرای این طرح شهرداران مختلفی روی کار آمده و در زمان هر کدام از شهرداران وعده‌های یک ماهه و دو ماهه برای اجرای این پروژه داده شده اما هنوز این میدان با وجود اینکه به نصف کاهش یافته هنوز تکمیل نشده و نیمه کاره در محور اصلی شهرستان رها شده است.

,

 

,

در زمان اجرای پروژه، عملیات عمرانی به صورت ضربتی شروع شد و چنین به نظر می‌رسید که این پروژه در کمتر از یک ماه افتتاح شود اما متاسفانه بعد از انجام عملیات خاک برداری روند اجرای این پروژه با کندی پیش رفت و محور ارتباطی اردبیل-اهر را مختل کرد به طوری که معمولاً این پروژه تعطیل بود و یا در گوشه ای از این میدان بزرگ چند نفر مشغول بکار بودند در حالی که می‌توانستند با عملیات ضربتی در کمترین زمان ممکن این طرح را طبق اصول مهندسی پیاده کرده و از مشکلاتی که در این مسیر برای مسافران و گردشگران ایجاد می‌شود جلوگیری کنند.

,

 

,

شهردار وقت نیز در مهر ماه سال جاری اعلام کرد که هدایت آب‌های سطحی و سایر فعالیت‌های زیر ساختی که مهمترین بخش پروژه بود به نحو احسن اجرا شده و مشکل آب زراعی کشاورزان حل شده و در حال حاضر بالغ بر 60 درصد پروژه اجرا شده است.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، با توجه به اینکه عمر چهار ساله شورای شهر سپری شده و در این مدت هیچ پروژه عمرانی قابل توجهی اجرا نشده است و بزرگترین میدان شهرستان نیز که از ایده‌های این دوره از شورا بود به نتیجه نرسید لذا مجبور شدند بزرگترین میدان شهرستان را با تبدیل آن به نصف میدان اجرا کنند تا در این دوره کاری کرده باشند و در این راستا خسارات جبران ناپذیری برای این شهر وارد شده است چرا که با اجرای این میدان قطعاً طرح اولیه محقق نخواهد شد و میدان در گوشه‌ای از این میدان بزرگ باقی می‌ماند و زیرساخت‌هایی که برای بزرگترین میدان پیش بینی و اجرا شده بود قطعاً به هدر می‌رود و مجبور خواهند بود برای ایده طرح میدان کوچکتر طرح ارائه کرده و برای اجرای این طرح هزینه‌ای دیگر از بیت المال پرداخت کنند.

, سفیرمشکین,

 

,

سوالی که در بین شهروندان وجود دارد این است که چرا این میدان بزرگ احداث نشد؟

,

 

,

اگر اجرای این پروژه با مشکلاتی همچون تملک مواجه بود چرا اصلاً شروع کردند و جاده اصلی شهر را تخریب شد؟

,

 

,

آیا این میدان کوچک تا زمان انتخابات تکمیل می‌شود تا برخی افراد از آن بهره برداری انتخاباتی کنند؟

,

 

,

و ....

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه