اخبار داغ

بخشدار نوکنده :

شورای اسلامی دایره ای وسیع از ماموریت هاست

شورای اسلامی دایره ای وسیع از ماموریت هاست
بخشدار نوکنده با بیان این مطلب که زمان ثبت نام از نامزد های انتخاباتی شهر و روستا پایان یافته است، گفت: باید حساسیت بر اهمیت و جایگاه شوراها را ارتقاء داد چرا که شوراهای اسلامی دایره وسیعی از ماموریت ها را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید هراتی" در دیدار با "جعفر مزنگی" رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بخش نوکنده اظهار داشت : انتخاب بهترین و شایسته ترین افراد در شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت خاصی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی با بیان این مطلب که شوراها، ظرفیت تصمیم سازی منطقه ای هستتند، افزود: تمام تصمیمات منطقه از سوی شورا ها تعین میشوند که این موضوع از ازرش و اهمیت زیادی برخوردار است.

,

بخشدار نوکنده در ادامه، فرآیند سنجش و احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها در بخش نوکنده را با تکیه بر قانون ، مستندات موجود و رعایت عدالت خواستار شد.

,

"هراتی" تصریح کرد: در روند زمانبندی اعلام شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده 17 فروردین ماه و مهلت قانونی اعلام نظر هیات نظارت 25 فروردین ماه تعیین شده است.

,

وی در پایان اظهار، کرد: زمان ثبت نام از نامزد های انتخابات شهر و روستای بخش نوکنده تا ساعت 24 شب روز یکشنبه ششم فروردین ماه ادامه پیدا کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه