اخبار داغ

فرماندار سیریک:

۴۲۵ داوطلب انتخابات شوراها در سیریک ثبت نام کردند+ تصاویر

۴۲۵ داوطلب انتخابات شوراها در سیریک ثبت نام کردند+ تصاویر
فرماندار شهرستان سیریک آمار ثبت نام شده های قطعی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را ۴۲۵ نفر اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرمرسل ایزدی پور در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: از این مجموعه تعداد ۳۰۱ داوطلب برای بخش مرکزی و تعداد ۸۷ داوطلب برای بخش بمانی و ۳۷ داوطلب برای شهرهای شهرستان ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی افزود: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهری شهرستان در شهر بندر سیریک تعداد ۱۴ نفر ، شهر بندر کوهستک ۱۳ نفر و شهر گروگ ۱۰ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

,

نماینده دولت در سیریک  گفت: در این دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سیریک تعداد ۱۴ نفر داوطلب زن و تعداد ۴۱۱ نفر داوطلب مرد شرکت کردند که هر ۱۴ نفر داوطلب خانم از بخش مرکزی و از روستاها هستند.

,

ایزدی پور  بیان داشت: کل داوطلبین ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سیریک ۴۲۵ نفر می باشد که از این تعداد ۳۷ نفر دواطلب شهری و  ۳۸۸ نفر داوطلب روستایی هستند.

,

وی اضافه کرد: از مجموع ۷۵ روستای سیریک براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی، ۶۷ روستا واجد الشرایط تشکیل شورای اسلامی شدند.

,

شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک دارای دو بخش بمانی و مرکزی، سه شهر و ۷۵ روستا می باشد که در ۱۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه