اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه:

ثبت نام 885 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی تربت حیدریه

ثبت نام 885 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی تربت حیدریه
رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه اعلام کرد: ثبت نام 885 نفر از داوطلبان حضور در شورای اسلامی شهر و روستا در تربت حیدریه نهایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ناصری در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: ثبت نام 885 داوطلب مرد و زن حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تربت حیدریه قطعی شده که از این تعداد 122 نفر متعلق به شهرهای تربت حیدریه، کدکن، رباط سنگ و بایگ می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

مهدی ناصری گفت: از ابن تعداد 91 نفر در حوزه شهر تربت حیدریه و 31 نفر در شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ ثبت نام کردند.

,

وی با بیان اینکه تمام روستاهای این شهرستان به حد نصاب ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی رسیده، تعداد داوطلبان حضور در شورای اسلامی روستاها را 763 نفر عنوان کرد.

,

ناصری اذعان کرد: اعضای اصلی شورای شهر تربت حیدریه برای انتخابات آینده 7 نفر و شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ هر کدام 5 نفر خواهد بود.

,

وی بیان داشت: در این دور از انتخابات روستاهای بخش مرکزی با 335 نفر، جلگه رخ 274، کدکن93  و بایگ61 نفر به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

,

رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه گفت: از روز دوشنبه ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین جاری ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ  تا پاسی از شب گذشته انجام گرفت

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه