اخبار داغ

گزارش؛

بد سلیقگی دولت یازدهم در برگزاری یک جشن ایرانی/ اشرافی گری وصله ناجور آیین نوروز

بد سلیقگی دولت یازدهم در برگزاری یک جشن ایرانی/ اشرافی گری وصله ناجور آیین نوروز
برگزاری جشن نوروز توسط دولتی ها در یک محل خاص نشان دهنده یک بدسلیقگی آشکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرویس فرهنگ و هنر مرصاد، روز گذشته جشن نوروز با حضور مقامات دولتی در حالی برگزار شد که محل برگزاری این مراسم نشان از یک بد سلیقگی آشکار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

بر اساس این گزارش،  مراسم جشن جهانی نوروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد فرهادی  وزیر علوم، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام واقلیت‌ها، پیش از ظهر یکشنبه 6 فروردین‌ماه در کاخ گلستان برگزار شد.

,

 

,

, ,

 

,

از آنجایی که ایرانیان در طول تاریخ همواره با اشرافی گری و طاغوت مخالف بوده و  بر علیه آن ها قیام کرده اند و نوروز نیز آیینی مرتبط با فرهنگ ایرانیان است، برگزاری جشنی با موضوع آیین ایرانی نوروز در مکانی که نماد اشرافی گری و طاغوت رژیم های گذشته است(کاخ گلستان) نشان دهنده یک بدسلیقگی آشکار است.

,

 

,

انتخاب این محل در حالی صورت گرفته است که این مراسم می توانست در محل های بهتری برگزار شود.

,

 

,

در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است و از طرف دیگر بخش قابل توجهی از مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، برگزاری یک مراسم مرتبط با فرهنگ مردم ایران در یک کاخ که نماد اشرافی گری است تعجب آور و نشان دهنده بی توجهی جدی دولتی ها به واقعیات جامعه است.

,

 

,

بدون شک اینگونه مراسم ها پیام های خوبی از سوی دولت یازدهم به اقشار جامعه به خصوص قشر کم درآمد جامعه نمی دهد. 

,

 

,

دولت یازدهم در طول دوران فعالیت خود نشان داده است که به طور جدی برنامه ای جدی بر حل مشکلات اقتصادی و کم کردن فاصله های طبقاتی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه