اخبار داغ

تا پایان وقت قانونی؛

452 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در بردسکن ثبت نام کردند

452 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در بردسکن ثبت نام کردند
فرماندار بردسکن گفت: 452 نفر در شهرستان داوطلب شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که از این تعداد 63 نفر مربوط به حوزۀ شهری و 389 نفر هم از داوطلبین روستایی ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات علی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح بردسکن، ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری و بخشداری های شهرستان بردسکن آغاز شد و تا یکشنبه ششم فروردین ماه هم ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن، ,

فرماندار بردسکن گفت: تا پایان مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 452 نفر در شهرستان بردسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد 63 نفر نامزد حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 389 نفر در حوزۀ روستا ثبت‌نام شدند.

,

وی بیان داشت: از 63 نفر نامزد نام‌نویسی شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، 40 نفر مربوط به بردسکن، 14 نفر مربوط به شهرآباد و 9 نفر مربوط به انابد است که بعد از طی مراحل اداری تأیید صلاحیت در کمتر از یک ماه به مردم معرفی خواهند شد.

,

فرماندار بردسکن افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم انجام شده و همزمان با سراسر کشور دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور گستردۀ اقشار مختلف مردم در شهرستان برگزار می‌شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه