اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بستک عنوان کرد

پذیرش ۱۲۵ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان بستک

پذیرش ۱۲۵ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان بستک
مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: تا ششمین روز از سال جدید، ۱۲۵نفر در قالب ۳۶خانوار میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علاءالدین عزیزی در نشستی خبری در زمینه نحوه خدمات رسانی این سازمان به اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان بندر خمیر با اشاره به رفاه حال مسافران و تکریم آنان، اظهار داشت: در این شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود، ۵ مدرسه و ۴۲ کلاس درس در سطح شهرستان درنظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد، شش مدرسه و شش سالن ورزشی در سطح روستاهای گردشگری برای آسایش بیشتر میهمانان تجهیز شده که در مواقع اضطراری بتوانیم مسافران نوروزی را در آن اسکان دهیم.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: تا پایان ششم فروردین ماه تعداد ۷۰نفر در قالب ۲۰خانوار از مسافران فرهنگی و تعداد ۵۵نفر در قالب ۱۶خانوار غیر فرهنگی که جمعا” ۱۲۵نفر در قالب ۳۶خانوار در این شهرستان پذیرش و اسکان یافتند.

,

عزیزی اظهار داشت: شهرستان بستک با داشتن جاذبه های دیدنی و تاریخی از جمله حمام خانی، بازار قدیم بستک و مسجد جامع قدیم می تواند مکانی بیاد ماندنی برای فرهنگیان و مسافران نوروزی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه