اخبار داغ

فرماندار گناباد اعلام کرد؛

ثبت‌نام 483 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی گناباد

ثبت‌نام 483 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی گناباد
فرماندار گناباد گفت: 483 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی گناباد شامل 74 نفر در سه منطقه شهری شامل گناباد، بیدخت و کاخک و 409 نفر در مناطق روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، فرماندار گناباد صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: 483 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی گناباد شامل 74 نفر در سه منطقه شهری شامل گناباد، بیدخت و کاخک و 409 نفر در مناطق روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

محمدعلی نبی پور اظهار کرد: از این تعداد 68 نفر مرد در مناطق شهری و 387 نفر مرد در مناطق روستایی و 6 نفر زن در مناطق شهری و 22 نفر زن در مناطق روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

,

وی بابیان اینکه 68 درصد داوطلبین بدون سابقه عضویت در شوراها هستند، افزود: 32 درصد از داوطلبین سابقه عضویت در شوراها رادارند.

,

نبی پور به افزایش ثبت‌نام داوطلبین زن در انتخابات شوراهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: از عوامل افزایش ثبت‌نام بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی افزایش سطح سواد و مدارج علمی آنان و افزایش مشارکت بانوان در مباحث اجتماعی و سیاسی می‌باشد.

,

فرماندار گناباد یکی از مشکلات ثبت‌نام داوطلبین را ازدحام آنان در ساعات پایانی ثبت‌نام عنوان و خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل ازدحام ایجادشده در ساعات پایانی شب گذشته امکان ثبت‌نام برای برخی از داوطلبین به دلیل بسته شدن سامانه ثبت‌نام در ساعت 12 شب فراهم نشد.

,

نبی پور ادامه داد: همچنین در گناباد از پیش ثبت‌نام در مراکز پیشخوان دولت به دلیل اخذ وجه از داوطلبین استقبال نشد.

,

وی در خصوص رسیدگی به صلاحیت داوطلبین ثبت‌نام کننده گفت: استعلامات ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شوراها به‌صورت روزانه به مراجع 4 گانه ارسال‌شده و آن‌ها تا 16 فروردین‌ماه جواب این استعلامات را به فرمانداری ارسال می‌کنند.

,

نبی پور افزود: از 17 فروردین تا 23 فروردین هیئت اجرایی صلاحیت داوطلبین را بررسی و سپس صورت‌جلسات هیئت اجرایی به هیئت نظارت شهرستان ارسال تا در مدت 7 روز موردبررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه