اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان صحنه:

شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد/ بیکاری منشأ آسیب های اجتماعی است

شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد/ بیکاری منشأ آسیب های اجتماعی است
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: بیکاری ناشی از عدم تولید منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است که باید به حداقل ممکن کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی امروله، ضمن تبریک به مناسبت شروع سال 96 به همه بسیجیان و آحاد مختلف مردم شهرستان صحنه عنوان کرد: نام گذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری محور فعالیت های همه دستگاه کشور را مشخص نمود و سپاه ناحیه این شهرستان نیز در تلاش است تا به این مهم دست پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه شعار سال جاری بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده و همه با تمام توان برای تحقق آن تلاش می کنیم تشریح کرد : در سال 95 این ناحیه توانست گام های موثری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان با ارائه وام های خود اشتغالی بردارد و امسال نیز تلاش مضاعفی برای تحقق آن انجام خواهد داد.

,

 

,

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه شهرستان صحنه در زمینه زنبور داری و صنایع مربوط به آن حرف اول را در استان کرمانشاه می‌زند خاطر نشان کرد : همان طور که بسیجیان در دفاع مقدس در مقابله با استکبار جهانی پیروز و سربلند بوده در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز موفق عمل خواهد کرد.

,

 

,

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بیکاری ناشی از عدم تولید منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق است که باید امسال به حداقل ممکن کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه