اخبار داغ

با پایان مهلت ثبت نام تشریح شد؛

آمار نهایی ثبت نام انتخابات شوراها در شهرستان گمیشان

آمار نهایی ثبت نام انتخابات شوراها در شهرستان گمیشان
طبق اعلام فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در ایام ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا، 257 نفر در شهرستان ترکمن با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و گلدشت ثبت نام نهایی شده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ساحل گمیشان،‌"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: از این مجموع 50 نفر مربوط به شهرهای شهرستان، 91 نفر بخش مرکزی و 116 نفر مربوط به بخش گلدشت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ساحل گمیشان,

توماج اضافه کرد: از مجموع 50 نفر شهرها، 30 نفر از گمیش تپه و 20 نفر از سیمین شهر بوده است.
وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان 246 نفر مرد و 11 نفر زن بوده است.
فرماندار افزود: از مجموع زنان ثبت نام کننده ؛ 3 نفر مر بوط به شهر گمیش تپه، 6 نفر مربوط به بخش مرکزی و 2 نفر دیگر نیز مربوط به روستاهای بخش گلدشت می باشد.
توماج خاطر نشان کرد: میزان ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات شوراها نسبت به دوره چهارم 13/8 درصد رشد داشته است. 
فرماندار گمیشان اضافه کرد: میزان زنان ثبت نام کننده در این دوره نسبت به دوره قبل نیز 175 درصد رشد داشته است.
رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از مشارکت مردم و تلاش های مجموعه ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری و بخشداری مرکزی و گلدشت گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در هفتمین روز از ثبت نام شوراها 71 نفر با حضور در فرمانداری و بخشداری های تابعه نامنویسی کردند که از این تعداد 4 نفر گمیش تپه(مرد) ، 5 نفر سیمین شهر (مرد) ، 28 نفر بخش مرکزی(26 مرد، 2 زن) و 34 نفر بخش گلدشت(33 نفر مرد، یک نفر زن) بوده است.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه