اخبار داغ

ثبت نام زوج مسن کردستانی با یک قرن عمر در انتخابات شوراها / جز خدمت به مردم انگیزه دیگری نداریم

ثبت نام زوج مسن کردستانی با یک قرن عمر در انتخابات شوراها / جز خدمت به مردم انگیزه دیگری نداریم
زوج مسن کُردستانی ، اهل روستای پنجه سفلی در حومه شهرستان دیواندره، هدف از ورود خود به انتخابات شوراها را خدمت به مردم و محرومیت زدایی از روستای محل زندگیشان اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر در استان کردستان به پایان رسید و همه ی افرادی که به گویی دغدغه ای از شهر شان دارند خود را آماده کرده اند تا مسئولیتی را قبول کرده و به نوعی در شریک دانستن خود با دردهای مردم همراه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل, آفتاب دل,


یک زوج مسن کُردستانی که اهالی یکی از روستاهای شهرستان دیواندره هستند و حدود 60 سال است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند ، به صورت مشترک هم آمده بودند تا در انتخابات شورای شهر شرکت کنند.

,
,


فیض الله فتحی 103 ساله و همسرش جهان عبداللهی که 73 سال سن دارد می گوید: خدمت به مردم محروم روستای پدری و اجدادی، من را بر آن داشت که در این انتخابات شرکت کنم و جز خدمت به مردم انگیزه دیگری ندارم.

,
,

, ,

وی گفت: محرومیت‌های روستای پنجه سفلی دیواندره  سبب می‌شود که مردم این روستا به شهرهای اطراف و یا دیگر روستاها نقل مکان کنند اما چون من می‌خواهم روستایمان آباد بماند و از مهاجرت هم جلوگیری شود وظیفه خود دانستم که در انتخابات شورا شرکت کنم و برای رفع محرومیت و حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

,

 

,

وی افزود: من از همان دوران جوانی و در گذشته هم برای حل مشکلات روستا تلاش کرده‌ام.

,

 

,

فتحی با بیان این‌که وظیفه همه است که در انتخابات شرکت کنند چون به طور مستقیم در سرنوشت آنها تأثیر دارد، تصریح کرد: شورا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و از جنس مردم است و مردم هم باید در انتخابات شرکت کنند تا در انعکاس مشکلات به دولت و یا مسئولان شوراها را کمک و سبب آبادانی شهر و روستای خود باشند.

,

 

,

وی در رابطه با راز طول عمر و سلامتی خود اظهار کرد: من از ابتدای زندگی خود به کار و فعالیت مشغول بوده‌ام و اکنون هم به کشاورزی و دامداری مشغول هستم و خدا را شکر هیچ نوع بیماری هم ندارم و به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم ادامه تحصیل دهم و فقط سواد خواندن و نوشتن دارم.

,

, ,

پنجه سفلی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دیواندره در استان کردستان ایران است که این روستا در دهستان قراتوره قرار دارد.

,


ثبت نام نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 30 اسفندماه شروع و تا ششم فروردین ماه 96 ادامه دارد.

,
,


انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رییس جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه