اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

آمار نهایی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها به 6436 نفر رسید/255 نفر از داوطلبان خانم هستند

آمار نهایی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها به 6436 نفر رسید/255 نفر از داوطلبان خانم هستند
مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان داشت: به طور کلی و در پایان فرآیند ثبت نام از داوطلبین، 6436 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستا در استان همدان ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم الماسی در گفت گو با "نافع"در رابطه با ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در استان همدان بیان داشت: آمار نهایی ثبت نام داوطلب شورای شهر و روستا در استان همدان به 6436 رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 
وی ادامه  داد: 1173  نفر از ثبت نامی ها مربوط به شهر ها می باشد و 5123  نفر از داوطلبان مربوط به روستاها است.

,
,

 

,

الماسی با اشاره به ثبت نام خانم ها در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: 255 نفر از داوطلبان ثبت نام شورای اسلامی شهر و روستا خانم ها هستند که از این تعداد140  نفر از خانم ها داوطلب شورای اسلامی شهر بوده و 115 نفر نیز داوطلب ثبت نام در شورای اسلامی روستا می باشند.

,

 
 
 
مشروح اخبار ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در برخی شهرستان های استان همدان
 
 
همدان  

,
,
,
, مشروح اخبار ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در برخی شهرستان های استان همدان, مشروح اخبار ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا در برخی شهرستان های استان همدان,
,
,
, همدان  , همدان  ,

مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان اظهار داشت: در شهرستان همدان 972 نفر ثبت نام کرده اند که 386 نفر شهری و 586 نفر روستایی هستند.

,

 

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

وی از اعلام داوطلبی 1095 نفر در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از این میان 233 نفر در حوزه شهرها و 86 نفر در روستایی ثبت نام کرده اند.

,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

دبیر ستاد انتخابات استان از ثبت نام 884 نفر در شهرستان نهاوند و حضور 120 نفر در شورای شهر و 764 نفر در بخش روستایی خبر داد.

,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

وی بیان داشت: در شهرستان تویسرکان 652 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که 99 نفر در قسمت شهری و 553 نفر در بخش روستایی این شهرستان ثبت نام کرده اند.

,


 

,
,

بهار

, بهار, بهار,

الماسی  مجموع داوطلبین شوراهای شهر و روستا در این شهرستان را 518 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 108 نفر شهری و 410 نفر روستایی می باشند.

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

این مسئول سیاسی استان همدان از ثبت نام 694 نفر در شهرستان رزن خبر داد که از این میزان 75 نفر در حوزه شهری و 619 نفر در حوزه روستایی بوده است.

,

 

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

دبیر ستاد انتخابات با اشاره به 766 نفری که در شهرستان کبودراهنگ ثبت نام کرده اند افزود:در این شهرستان  43 نفر برای شورای شهر و 723 نفر برای شورای روستایی حضور پیدا نمودند.

,

 

,

اسد آباد

, اسد آباد, اسد آباد,

وی ادامه داد: در اسد آباد نیز از مجموع 532 نفر که اعلام امادگی کرده اند 73 نفر شهری و 458 نفر در شهرها دواطلب شده اند.

,

 

,

فامنین

, فامنین, فامنین,

در کوچکترین شهرستان استان همدان نیز طبق گفته های دبیر ستاد انتخابات استان همدان 323 نفر اعلام امادگی برای انتخابات شورا نموده اند که 35 نفر در شهر و 288 نفر در قسمت روستایی بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه