اخبار داغ

فرماندار بندرگز:

آمار نهایی نامزد های انتخاباتی حوزه بندرگز در شوراهای شهر و روستا به 270 نفر رسیده است

آمار نهایی نامزد های انتخاباتی حوزه بندرگز در شوراهای شهر و روستا به 270 نفر رسیده است
فرماندار بندرگز با بیان این مطلب که مهلت قانونی ثبت نام شوراهای شهر و روستا به پایان رسیده است، از ثبت نام 270 نفر در انتخابات شهر و روستای این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر میرزایی" فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز  در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار ثبت نامی شورا های شهر و روستای حوزه بندرگز گفت: درمجموع هفت روز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از تاریخ30/12/95 الی 6/1/96 مجموعاً تعداد 270 نفر شامل 235 مرد وهمچنین 35 نفر از بانوان  با حضور در فرمانداری و بخشداریهای تابعه شهرستان  اقدام به ثبت نام نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: از مجموع 270  نفر  ثبت نام شده 37 نفرمربوط به شهر بندرگز  ،31 نفرشهر نوکنده ، 136  نفر مربوط به بخش مرکزی و 66 نفر نیز مربوط به بخش نوکنده می باشند.

,

در همین راستا نیز، "سعید هراتی" بخشدار نوکنده در خصوص آخرین آمار ثبت نامی این حوزه در غب گلستان به خبرنگار ما گفت: تا پایان مراحل ثبت نام، 97 داوطلب آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام و ثبت نام کرده اند.

,

شهرستان بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه