اخبار داغ

ثبت نام 219 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان سروستان

ثبت نام 219 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان سروستان
با نام نویسی 219 داوطلب جهت شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان سروستان پرونده ثبت نام از متقاضیان در این دوره از انتخابات بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، با پایان یافتن مهلت ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سروستان 219 داوطلب زن و مرد با حضور در بخشداری ها و فرمانداری سروستان آمادگی خود را جهت حضور در این دوره از انتخابات اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما،,

, ,

بر اساس اخبار دریافتی از مجموع این 219 نفر داوطلب کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ تعداد کاندیداهای حوزه شهر سروستان 24 نفر، شامل؛ 5 زن و 19 مرد می باشد.

,

 

,

در حوزه شهر کوهنجان؛ 1 نفر زن و 9 نفر مرد و در حوزه روستایی و عشایر بخش مرکزی 89 نفر که شامل 8 نفر زن و 81 نفر مرد می باشند.

,

 

,

در حوزه روستایی بخش کوهنجان نیز از مجموع 96 نفر ثبت نام شده، 8 نفر زن و 88 مرد هستند.

,

 

,

حضور چشمگیر بانوان سروستانی در این دوره از نشان از عزم راسخ این گروه از فعالین جامعه جهت حضور مستقیم در عرصه سیستم مدیریت شهری، روستایی و عشایری است.

,

 

,

خاطرنشان می شود پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبین شرکت کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستان، مرحله تایید صلاحیت آغاز و پس از آن لیست نهایی این گروه از کاندیداها اعلام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه