اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان خبر داد:

4 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در زنجان جان خود را از دست دادند/47 نقطه حادثه خیر در زنجان آشکار سازی شده است

4 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در زنجان جان خود را از دست دادند/47 نقطه حادثه خیر در زنجان آشکار سازی شده است
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در طول آغاز طرح نوروزی 25 اسفند تا شش فروردین ماه چهار نفر بر اثر تصادفت جاده ای جان خود را از دست داده اند، گفت: تصادفات منجر به فوت سر صحنه تصادف در استان زنجان کاهش 71 درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به طرح نوروزی که از 25 اسفند ماه سال 95 شروع شده است اشاره کرد و اظهار داشت، از آغاز طرح نوروزی تا شش فروردین ماه محور های مواصلاتی استان زنجان شش کشته برجا گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی به تصادفات منجر به فوت سر صحنه تصادف اشاره کرد و افزود: تصادفات منجر به فوت سر صحنه تصادف در استان زنجان کاهش 71 درصدی داشته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تصادفات منجر به فوت در استان زنجان 4 فوتی برجاگذاشته است که تعداد متوفی نسبت به سال گذشته کاهش 50 درصدی داشته است.

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه 64 مورد تصادف جرحی در محور های مواصلاتی استان زنجان به وقوع پیوسته است،خاطرنشان کرد: تصادفات جرحی در محور های مواصلاتی استان زنجان با کاهش 10 درصدی مواجه شده است.

,

وی با بیان اینکه تصادفات جرحی در استان زنجان 145 مجروح داشته است، افزود: تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان به میزان تصادفات خسارتی اشاره کرد و اظهار داشت: میزان تصادفات خسارتی در استان زنجان 75 مورد بوده که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

,

شیر محمدی با بیان اینکه در نیمه دوم سال گذشته 47 نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده است، تصریح کرد: 74 نقطه شناسایی شده توسط علائم هشدار دهنده اعم از تابلو، چراغ های چشم گربه ای و غیره آشکار سازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه