اخبار داغ

کتاب رجز یک پیشمرگ چاپ و منتشر شد

کتاب رجز یک پیشمرگ چاپ و منتشر شد
کتاب "رجز یک پیشمرگ" زندگینامه و خاطرات پیشمرگ مسلمان کرد شهید داریوش چاپاری چاپ و منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، کتاب "رجز یک پیشمرگ" زندگینامه و خاطرات پیشمرگ مسلمان کرد شهید داریوش چاپاری چاپ و منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

رجز یک پیشمرگ به قلم جعفر کچویی و به سفارش سازمان بسیج اصناف کشور و به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس تدوین شده است.

,

 

,

کتاب مذکور در 180 صفحه قطع رقعی و در 3.000 نسخه توسط انتشارات فاتحان و با قیمت 8.500 تومان چاپ و منتشر شده است.

,

 

,

کتاب رجز یک پیشمرگ در 37 بخش مختلف زندگینامه، خاطرات، تصاویر به جای مانده و وصایای شهید داریوش چاپاری و هم چنین زحمات طاقت فرسای این شهید عزیز کردستانی را مورد بررسی قرار داده است.

,

 

,

مسئاله بازار و اصناف و ورود این قشر در میدان مبارزه، یکی از مسایل مهم تاریخ انقلاب است. بازاریان متدین از اولین گروه هایی بودند که به ندای امام خمینی(ره) پاسخ مثبت دادند و وارد میدان مبارزه با رژیم ستم شاهی و بعد از آن مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و در نهایت جنگ تحمیلی شدند و در این راه رشادت های فراوانی را از خود به یادگار گذاشتند.

,

 

,

شهید داریوش چاپاری این قهرمان عرصه نبرد حق علیه باطل و این جانباز سرافراز پس از عمری مجاهدت در راه اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی در صبح گاه بیست و ششم آذرماه سال 1384 در محله فیض آباد سنندج به دست عوامل استکبار جهانی ترور شد و به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه