اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز خبر داد؛

ترافیک سنگین از جاده چالوس تا میدان امیر کبیر/ استقرار تیم مدیریت بحران در مناطق بهمن گیر البرز

ترافیک سنگین از جاده چالوس تا میدان امیر کبیر/ استقرار تیم مدیریت بحران در مناطق بهمن گیر البرز
سرهنگ رضا گودرزی: ترافیک رفت و برگشت در آزادراه تهران – کرج روان و ترافیک در آزاد راه کرج – قزوین مسیر رفت از مهرویلا تا پاسگاه پلیس سنگین و برگشت لاین جنوبی روان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ رئیس پلیس راه البرز درباره آخرین وضعیت راه های استان در روز دوشنبه ۷ فروردین به خبرنگار ما گفت: ترافیک از جاده چالوس تا میدان امیر کبیر به سمت سد ترافیک سنگین و به صورت توقف و حرکت و از سد به بالا و انتهای حوزه ترافیک نیمه سنگین و عادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: ترافیک رفت و برگشت در آزادراه تهران – کرج روان و ترافیک در آزاد راه کرج – قزوین مسیر رفت از مهرویلا تا پاسگاه پلیس سنگین و برگشت لاین جنوبی نیز ترافیک روان است.

,

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام هواشناسی دما امروز ۷ فروردین و فردا افزایش خواهد یافت و عده ای از مسافران به شمال عزیمت کرده و باز می گردند و عده ای از شهروندان کرج برای تفریح به حاشیه رودخانه کرج می روند لذا پیش بینی می شود بار ترافیک عصرگاهی از آسارا به سمت پائین سنگین باشد.

,

رئیس پلیس راه البرز در خاتمه تصریح کرد: با توجه به احتمال ریزش بهمن در دوشنبه و سه شنبه مورخ ۷ و ۸ فروردین ماه و اعلام مدیریت بحران از راهداری و هلال احمر درخواست کردیم تا تیم های خود را در مناطق بهمن گیر مستقر کنند تا در صورت سقوط بهمن در لحظه جمع آوری شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه