اخبار داغ

گنجنامه تلفیق طبیعت و باستان

گنجنامه تلفیق طبیعت و باستان
ذات انسان با آب گره خورده است و هر کجا چشمه های طبیعی و آبشار های کوهستانی باشد گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،تمام انسان ها از دیر باز به طبیعت و گردشگری علاقمند بوده اند و به خصوص در زمان حال که کمتر جایی را می توان یافت که استراحتگاه روح و ذهن افراد باشد طبیعت بکر و دست نیافتنی گنجنامه این امکان را برای هر ایرانی زاییده ذوقی فراهم آورده است که چند شبی در کوهستان های الوند سکنی کند . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

آبشار گنجنامه در کنار کتیبه های کوروش برای هر ایرانی و گردشگری نامی آشنا است که ایران باستان و قدمت این کهن شهر تاریخی را بشناسد . 

,

 

,

, ,

 

,

استان همدان که به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن برای ما ایرانیان نامگذاری شده است دارای شخصیت های بزرگ علمی و مذهبی بسیاری است و مکان  های تاریخی زیادی را در دل خود جای داده است اما گنجنامه به دلیل تلفیق طبیعت و باستان شکوه دیگری دارد . 

,

 

,

, ,

 

,

آبشار گنجنامه که در دامنه های کوه الوند قرار گرفته است با فرا رسیدن بهار و در ایام نوروز گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است و در این محل تفریحی حضور کوهنوردان زیادی را می بینیم که در حال برگشت از الوند و یا در شروع کوهنوردی هستند و مسافران زیادی که در نسیم خنک آبشار نشسته اند و استراحت می کنند . 

,

 

,

 

,

, ,

دستفروشان و دکه های کوچکی که در این مسیر قرار دارند صنایع دستی و اقلام محلی استان را می فروشند و و جود چادرهای عشایر و عکس گرفتن گردشگران با اسب ها و وسایل زندگی آن ها شور و نشاط ویژه ای به این محل بخشیده است . 

,

 

,

در مسیر رسیدن به گنجنامه رستوران ها و باغ های زیادی را برای اسکان می بینیم اما دهکده تفریحی گنجنامه که در کنار آبشار واقع شده است باعث اسکان گردشگران و توریست های زیاد ی  در این محل شده ، امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه به تنهایی پاسخگوی نیاز گردشگران است . 

,

 

,

وجود بازهای مفرح و هیجان انگیز مثل سورتمه بانجی و ........... و افتتاح اولین مجموعه از تلفیق صخره و سنگ با اعماق دریا که امسال گردشگران زیادی را به سمت خود کشاند . 

,

 

,

وجود تله کابین از سمت گنجنامه به کوهستان الوند این امکان را برای هر گردشگری فراهم ساخته است که با هر سنینی که هستند بتوانند به ارتفاعات صعود کنند و از آب و هوای کوهستانی آنجا بهره ببرند . 

,

 

,

 

,

 

,

غار آکواریوم دهکده توریستی گنجنامه :

,

دارای 21 آکواریوم آب شور و شیرین با ابعاد متغیر 1*1 تا 2*2 متر میباشد. دارای آکواریوم  نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی همچنین آکواریومهای پلنت به ابعاد 3*2  که در نوع خود بی نظیر است همچنین محوطه نگهداری مجموعه ای از بهترین نمونه های نادر زیست محیطی و خزندگان سراسر جهان در طبقه دوم غارو هوای مطبوع و مه آلود این مجموعه نشاط بیشتری را به بازدید کننده می بخشد . 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

شهربازی دهکده تفریحی گنجنامه محیطی شاد و مفرح را با استفاده از وسایل و تجهیزات متنوع و جذاب، برای خانواده ها فراهم می آورد. این شهر بازی دارای صندلی های ماساژور فول آپشن سه بعدی است که همزمان با پخش موزیک سرو قهوه نیز دارد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این شهربازی دارا بودن اتاق ماساژور خانوادگی میباشد.

,

 

,

 

,

همچنین شهر بازی دهکده گنج نامه مجهز به اولین سینما 5 بعدی در غرب کشور است، این سینما دارای 16 افکت شامل: ویبره، بخار، دود، رعد و برق، باد (2نوع ضعیف و قوی)، آب، حرکت صندلی ها به 6 جهت و موش میباشد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

دیواره سنگ نوردی

,

این دیواره قابلیت برگزاری مسابقات سنگ نوردی را دارد و دارای آموزش ابتدایی قبل از استفاده توسط مربیان مجرب برای علاقمندان می باشد.

,

ایجاد حس طبیعی سنگنوردی در محیطی کوهستانی، استعدادیابی جوانان و نوجوانان علاقمند و هدایت آنها به سطوح بالاتر، ایجاد رقابت سالم بین جوانان با برگزاری مسابقات، بالابردن توانایی جسمی و آمادگی بدنی، توانایی میزبانی مسابقات ملی و منطقه ای از دیگر قابلیتهای این دیوار سنگ نوردی میباشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه