اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات جاسک:

۶۶۷ جاسکی داوطلب ثبت نام شوراهای شهر و روستا شدند

۶۶۷ جاسکی داوطلب ثبت نام شوراهای شهر و روستا شدند
رئیس ستاد انتخابات جاسک گفت: ۶۶۷نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۶نفر زن و ۶۵۱مرد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد گمتیلی در گفتگو با مکران نیوز  با اشاره به اتمام فرصت ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: در این فرصت ۷ روزه در کل شهرستان جاسک جهت شورای اسلامی شهر و روستا ۶۶۷نفر که شامل ۱۶نفر زن و ۶۵۱مرد هستند، ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز ,

وی افزود: برای شورای اسلامی شهر جاسک ۲۴نفر ثبت نام کردند و همچنین در کل روستاهای بخش‌های این شهرستان ۶۴۳ نفر نام‌نویسی نموده که ۱۶ نفر داوطلب زن و ۶۵۱ نفر داوطلب مرد برای شوراها ثبت نام کرده‌اند.

,

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جاسک در خصوص تفکیک آماری ثبت نام‌کنندگان افزود: بخش مرکزی با ۳۶۲ نفر، بخش لیردف با ۲۸۱ نفر و شهر جاسک با ۲۴ نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بیشترین ثبت نام‌کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

,

 گمتیلی در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام‌ها در این دوره علی‌رغم شرایط بد جوی بدون کوچکترین مشکلی صورت گرفت، یادآور شد: داوطلبان این دوره با آگاهی بیشتری پا در صحنه انتخابات آتی نهادند تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بخورد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه