اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

مردم گوشت و مرغ را گران نخرند/ مرغ کیلویی 7 هزار تومان و گوشت گوساله 31 هزار تومان

مردم گوشت و مرغ را گران نخرند/ مرغ کیلویی 7 هزار تومان و گوشت گوساله 31 هزار تومان
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، گفت: هیچ کمبودی در عرضه مرغ و گوشت قرمز در کشور در ایام تعطیل نوروز وجود ندارد و مرغ گرم در کشور کیلویی 7 هزار تومان و گوشت گوساله کیلویی 31 هزار تومان عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ولی درمورد آخرین وضعیت تامین گوشت قرمز و مرغ در بازار کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف در تعطیلات نوروز توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی 5700 تومان را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دستور کار داریم که استقبال خوبی هم از آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: تا به امروز 15 هزار تن مرغ منجمد در تعطیلات عید فروش رفته است و سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی آن را دارد که مرغ منجمد با کیفیت صادراتی را به هر میزان لازم در اختیار سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها به قیمت 5300 تومان تحویل دهد.

,

ولی در پاسخ به اینکه در برخی از نقاط پایتخت قیمت مرغ به کیلویی 8500 تومان رسیده است، با تکذیب این موضوع گفت: نمی‌توان گران‌فروشی برخی مغازه‌داران را به حساب کمبود یا افزایش قیمت مرغ گذاشت چرا که مرغ گرم به وفور در بازار عرضه می‌شود و قیمت عمده‌ فروشی آن امروز در میدان بهمن 6300 تومان بوده که در مغازه‌ها کیلویی 7100 تومان به مردم عرضه می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام همچنین از توزیع گوشت گرم گوساله در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت 31 هزار تومان خبر داد و گفت: گوشت منجمد وارداتی نیز کیلویی 21 هزار و 500 تومان از همین طریق عرضه می‌شود.

,

وی به مردم اطمینان خاطر داد که هیچ کمبودی در تامین گوشت و مرغ در ایام تعطیل نوروز در تمام کشور وجود ندارد و خریداران هرگونه افزایش قیمت این محصولات به بهانه کمبود عرضه را به تعزیرات اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه