اخبار داغ

فرماندار ابوموسی اعلام کرد

ثبت نام ۳۲ داوطلب شوراهای شهر و روستا در ابوموسی

ثبت نام ۳۲ داوطلب شوراهای شهر و روستا در ابوموسی
فرماندار ابوموسی گفت: با پایان کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 32 نفر در این شهرستان ثبت نامفرماندار ابوموسی گفت: با پایان کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳۲ نفر در این شهرستان ثبت نام کردند. کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سعیدی در گفتگو با نافذ آنلاین، اظهار داشت: از مجموع ۳۲ داوطلب ۱۶ نفر در شهر ابوموسی، ۱۰ نفر در روستای سیری و ۶ نفر نیز برای عضویت در شورای اسلامی روستای تنب بزرگ ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

وی افزود: از مجموع داوطلبان ثبت نام کرده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ابوموسی ۲۵ نفر مرد و ۷ نفر زن هستند.

,

فرماندار ابوموسی با بیان اینکه از این تعداد داوطلب ۳ نفر عضو فعلی شورای شهر و روستا می باشند؛ عنوان کرد: پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبان، هیات اجرایی بررسی صلاحیت داوطلبان را آغاز می کنند.

,

سعیدی با بیان اینکه از از این تعداد داوطلب فقط یک نفر دارای سابقه عضویت در شورای شهر ابوموسی می باشد؛ افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبان، هیات‌ اجرایی کار بررسی صلاحیت نامزدها را آغاز می‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه حضور داوطلبان برای ثبت‌ نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در ابوموسی بسیار خوب و قابل توجه بوده است؛ عنوان کرد: امیدواریم که شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشیم.

,

نماینده دولت در ابوموسی با اشاره به اینکه شورای شهر ابوموسی ۵ عضو دارد، گفت: در سال ۱۳۹۶ پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی برگزار می شود که ۱۹ سال از عمر این پارلمان شهری در کشور می‌گذرد.

,

سعیدی یادآور شد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و روند استقبال از این رویداد بزرگ سیاسی در شهرستان مطلوب است.

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات رباست جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

,

اسامی داوطلبین ثبت نام شده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ابوموسی به ترتیب حروف الفبا

,

۱- محمد الدینی

,

۲- امیر امیری

,

۳- حاجیه امیریان چافجیری

,

۴- قاسم بارگاهی

,

۵- مرجان بردبار منش

,

۶- نسرین بختیاری

,

۷- راضیه بهزادنیا

,

۸- کاظم حاتم گیره

,

۹- حسن رودباری

,

۱۰- سعید سوسن پور

,

۱۱- عزیزاله سهرابی

,

۱۲- رضا شعبان درگیری

,

۱۳- میثم فداکار

,

۱۴- هدایت اله لقمانی

,

۱۵- حمید ناظری گهکانی

,

۱۶- مجتبی هرندی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه