اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

تحقق شعار نیازمند عزم جدی مسئولان است

تحقق شعار نیازمند عزم جدی مسئولان است
فرماندار گرمسار گفت: تحقق شعار امسال با نام "اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال" نیازمند عزم جدی مسئولان و دستگاه های اجرایی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز  نشست  نوروزی  فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی با امام جمعه گرمسار در محل دفتر امام جمعه گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

 داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار  با اعلام این مطلب در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گفت: نگاه  جمعی و  چاره جویانه  به حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جدی مسئولان است و از این منظر می توان به این نکته رسید که  با تکیه بر توان داخلی می توانیم بسیاری از مشکلات کشور را حل نماییم.

,

 فرمندار گرمسار  در ادامه اظهارداشت:محقق شدن این شعار نیازمند تلاش و جدیت مسئولین است.

,

طاهری در ادامه  به نقش رفیع ائمه جمعه و جماعات در تبیین منویات مقام معظم رهبری اشاره کردوادامه داد: انتظار می رود امامان جمعه ضمن تشریح مبانی شعار سال 1396 ، مشارکت آحاد مردم را جهت همراهی با خادمان خود در دولت برای انجام اقدامات  بزرگ  جلب نمایند.

,

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید علی  مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به نام گذاری سال جدید با نام “اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال “توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: محقق شدن این شعار نیازمند تلاش و جدیت مسئولین است و باید همه خادمان ملت با همکاری، همدلی و همزبانی همدیگر، سعی کنیم مشکلات جامعه و مردم شریف ایران را حل کنیم و اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی بین مردم و مسئولین قرار گیرند و همه باید دست در دست هم دهیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم که خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

,

 امام جمعه گرمسار   افزود:  تحقق اقتصاد مقاومتی نازمند حرکت است نه  بنر یا جلسه و این فرامین رهبری برای اصلاح ساختار اقتصاد  مشکلات دار کشور ماست و باید به آن به یک دید کار شناسانه  بنگری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه