اخبار داغ

ثبت نام 560 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان بوانات

ثبت نام 560 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان بوانات
فرماندار بوانات گفت: در مرحله ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستای بوانات 74 نفر در حوزه شهری ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از حرف رسا، ثبت نام اولیه از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستای سال 96 در کشور و شهرستان بوانات تا پایان روز 6 فروردین ادامه داشت و طی این چند روز 560 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در بوانات با مراجعه به فرمانداری نام نویسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از روز اول نام نویسی از شوراها همکاران ما در فرمانداری حضور داشتند و در ایام تعطیلات از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا نام نویسی کردند که در این مدت 560 نفر ثبت نام شده اند.

,

وی افزود: از تعداد 560 نفر کاندیدای انتخابات شوراها 74 نفر در حوزه های شهری و 486 نفر در حوزه روستاهای شهرستان بوانات ثبت نام شدند که از این تعداد 283 نفر در حوزه روستاهای بخش سرچهان، 106 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 97 نفر نیز در حوزه روستاهای بخش مزایجان نام نویسی شده اند.

,

فرماندار بوانات ضمن تقدیر از حضور کاندیداهای محترم در ادامه گفت: از تعداد 560 نفر کاندیدای ثبت نام شده 271 نر برای شوراهای روستاهای این شهرستان و 20 نفر برای حوزه 4 شهر بوانات توسط مردم انتخاب خواهند شد و بعنوان شورا برای مدت 4 سال برگزیده می شوند.

,

محمد اسدالهی از عموم مردم شهرستان بوانات دعوت کرد تا مثل گذشته در انتخابات اردیبهشت 96 برای انتخاب شوراها و ریاست جمهوری حضوری فعال و پر رنگ داشته باشند. 

,

شهرستان بوانات دارای 3 بخش مرکزی، سرچهان و مزایجان و بیش از 110 پارچه آبادی و روستا می باشد.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه