اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

368 داوطلب شورای شهر و روستا در رشتخوار نام‌نویسی کردند

368 داوطلب شورای شهر و روستا در رشتخوار نام‌نویسی کردند
فرماندار شهرستان رشتخوار از ثبت نام 368 داوطلب شورای شهر روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: 234 داوطلب در روستاهای بخش مرکزی، 100 داوطلب در روستاهای بخش جنگل و 34 داوطلب در دو شهر رشتخوار و جنگل در پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رشتخوار نام نویسی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز ضمن تبریک سال جدید در رابطه با  ثبت نام شورای اسلامی شهر روستا در سطح این شهرستان به خبرنگار ما گفت: 368 داوطلب شورای شهر و روستا در سطح شهرستان رشتخوار تا پایان ساعت 24 شب گذشته مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: از این میزان ثبت نام داوطلبین، 14 داوطلب در شهر رشتخوار و 19 داوطلب در شهر جنگل نام نویسی کرده اند.

,

 

,

 

,

عرب تعداد ثبت نام کنندگان روستاهای بخش مرکزی را 234 داوطلب و روستاهای بخش جنگل را 100 داوطلب عنوان کرد و افزود: این میزان ثبت نام شوراهای شهر و روستا در شهرستان قابل تغییر است و فرآیند احراز صلاحیت و انصراف نیز قبل از برگزاری انتخابات وجود خواهد داشت.

,

 

,

 

,

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه افراد دارای صلاحیت و آمار نهایی واجدین شرایط کمتر از یک به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان رشتخوار در 29 اردیبهشت با حضور خود در 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بار دیگر برگی زرینی بر افتخارات این شهرستان همراه با تمام کشور رقم خواهند زد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه