اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در نظر گرفته شده است

تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در نظر گرفته شده است
دکتر ایرانی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان جاجرم و بخشداران بخش های تابعه ابراز داشت: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، دکتر ایرانی معاون محترم سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با حضور در شهرستان جاجرم با اعضای ستاد انتخابات شهرستان و بخشداران بخش های تابعه دیدار و گفتگو نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,
 
,

دکتر ایرانی معاون محترم سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان جاجرم و بخشداران بخش های تابعه این شهرستان بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تاکید نمود.

,

وی با بیان این مطلب که تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده است افزود : با برگزاری جلسات ستاد انتخابات در مرکز استان و شهرستان های تابعه ، تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات فراهم شده است، مسئولین و اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان مجدانه در حال فعالیت بوده و تلاش می کنیم تا انتخاباتی شکوهمند همچون دوره های گذشته برگزار نماییم.
,
,


دکتر محبی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان جاجرم گزارشی از اقدامات و فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان ارائه نمود. وی با بیان این مطلب که مسئولین و اعضای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان جاجرم به صورت شبانه روزی پیگیر امور انتخابات می باشند گفت : ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جاجرم از روز 30 اسفند 95 با حضور داوطلبان در فرمانداری جاجرم و بخشداری های تابعه آغاز شده است و تا به این لحظه 132 نفر از داوطلبان ثبت نام شده اند.

,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه