اخبار داغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب:

ثبت نام ۱۳۱ نفر برای انتخابات شورای شهر میاندوآب/ ۱۰۸۶ نفر در شهرستان داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند

ثبت نام ۱۳۱ نفر برای انتخابات شورای شهر میاندوآب/ ۱۰۸۶ نفر در شهرستان داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند
معاون استاندار و فرماندار میاندوآب از ثبت نام یک هزار و ۸۶ نفر به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد ۱۳۱ نفر از شهر میاندوآب، ۱۲نفر از شهر باروق و۱۶نفر از شهر چهاربرج کاندیدای انتخابات شورای شهر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب اظهار کرد: در بخش مرکزی۵۹۱ نفر، بخش مرحمت آباد ۱۰۵ نفر و بخش باروق نیز ۲۳۱ نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به کاندیداتوری ۳۱ نفر خانم در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: چهار نفر روحانی بوده و ۳۵ نفر نیز در بین ثبت نام کنندگان شهری دارای سابقه عضویت در شورای ادوار هستند.

,

امیری میانگین سنی داوطلبان ۳۰تا ۴۰ سال را عنوان و تصریح کرد: در بخش مرکزی ۹۰ روستا، در باروق ۴۰ روستا و در بخش مرحمت آباد ۱۴ روستا شورا خواهند داشت که در مجموع ۸۷ درصد روستاهای واجد شرایط ثبت نام کرده اند که نسبت به ادوار گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.

,

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب هم چنین درباره میزان تحصیلات داوطلبان شهری، گفت: ۹۶ نفر کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر کارشناسی ارشد،چهار نفر حوزوی، سه نفر دکتری، پنج نفر فوق دیپلم و ۱۱ نفر نیز دیپلم هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه