اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

حضور پررنگ پلیس در جاده‌ها و کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در زنجان/ توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان گرفتار قانون شدند

حضور پررنگ پلیس در جاده‌ها و کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در زنجان/ توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان گرفتار قانون شدند
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش میزان تصادفات فوتی در استان زنجان گفت: امسال تا به امروز تصادفات فوتی در زنجان 50 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ"  علی آزادی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به حضور پررنگ پلیس در جاده ها و آمادگی کامل برای ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال، تصادفات فوتی سر صحنه، 50 درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: پیشگیری از حوادث تلخ جاده ای و حفظ امنیت خانواده‌ها و مسافران نوروزی از اولویت های اول پلیس استان در طرح نوروزی است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 50 درصدی وقوع تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت‌: در تعطیلات نوروز امسال تا به امروز ششم فروردین سال 96  در سطح استان چهار نفر در سر صحنه تصادفات فوتی جان باختند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.

,

‌این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: خستگی و خواب آلودگی، سرعت زیاد و انحراف به چپ از جمله تخلفات حادثه ساز است که از رانندگان درخواست داریم  قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

,

سرهنگ آزادی بیان کرد: پلیس درتعطیلات نوروز سعی کرده است با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و حضور پررنگ و موثر خدمات مطلوبی را به مردم در زمینه انتظامی و ترافیکی ارائه دهد.  

,

وی با اشاره به اینکه امنیت در سایه همکاری همه آحاد جامعه حاصل می شود افزود: با رعایت قوانین امنیت و آرامش را به جامعه

,

رشوه سوداگر مرگ کار ساز نشد

, رشوه سوداگر مرگ کار ساز نشد,

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از دستگیری سواگر مرگ در زنجان خبرداد افزود: مأموران وظیفه شناس یگان امداد شهرستان " زنجان" رشوه یک میلیون و 500 هزار ریالی، سوداگر مرگ را نپذیرفتند و وی را به دست قانون سپردند.

,

وی خاطر نشان کرد: مأموران وظیفه شناس گشت یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پیکان در سطح شهرستان زنجان مشکوک شدند.

,

آزادی خاطر نشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند پس از تعقیب و گریز توسط پلیس دستگیر شدند. 

,

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: متهمان که خود را گرفتار قانون می دیدند برای رهایی، از جنگال قانون مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال به عنوان رشوه به مأموران انتظامی پیشنهاد کردند.

,

وی گفت‌: ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه، متهمان را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه