اخبار داغ

حریم امامزاده محمد(ع) تفرش یک‌هزار متر افزایش می یابد

حریم امامزاده محمد(ع) تفرش یک‌هزار متر افزایش می یابد
مسئول اداره اوقاف و امور خیریه تفرش با اشاره به تهیه طرح جامع توسعه امامزاده محمد(ع) تفرش (جد مقام معظم رهبری) گفت: در این طرح برای توسعه فضای صحن پیش‌بینی می شود که حدود ۱۰۰۰ مترمربع نیاز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن دهقان مسئول اداره اوقاف و امور خیریه تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به تهیه طرح جامع توسعه امامزاده محمد(ع) تفرش (جد مقام معظم رهبری) گفت: عملیات توسعه این امامزاده از ضلع شرقی در طرح جامع آن دیده شده است و برای این منظور مقرر شده تا منازل مجاور خریداری و بر فضای امامزاده افزوده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

دهقان اظهار کرد: امامزاده محمد(ع) دارای موقوفاتی در شهرهای تفرش و اراک است که با کسب مجوز و فروش قطعه زمین‌ها، کار خریداری منازل مجاور ضلع شرقی امامزاده انجام می شود.

,

وی افزود: اعتبار حاصل از فروش موقوفات امامزاده تنها صرف خریداری منازل اطراف می‌شود و کمک‌های دولتی و خیرین می‌تواند در انجام طرح جامع توسعه این امامزاده کمک شایان توجهی داشته باشد.

,

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه تفرش ادامه داد: طرح جامع در حال مطالعه است ولی هنوز به صورت کامل تهیه و تصویب نشده است؛ پیش بینی می شود که حدود ۱۰۰۰ مترمربع برای انجام طرح جامع توسعه نیاز باشد.

,

دهقان خاطرنشان کرد: در طرح جامع توسعه، تمام نیازهای امامزاده مد نظر قرار گرفته است؛ این طرح شامل شبستان ویژه خواهران و برادران، آشپزخانه، غذاخوری، زائر سرا، منزل خادم، مرکز فرهنگی و قرآنی و منزل عالم خواهد بود.

,

به گفته وی خیرین می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۲۸ بانک ملی و با شماره شناسه واریز  ۹۳۰۰۷۹۹۰۲۲۹ کمکهای خود را برای انجام کارهای عمرانی این امامزاده(ع) واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه