اخبار داغ

رئیس هیات نظارت دیلم:

تبلیغات پیش از موعد داوطلبان شوراها د رتایید صلاحیت موثر است

تبلیغات پیش از موعد داوطلبان شوراها د رتایید صلاحیت موثر است
رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان دیلم گفت: تبلیغات داوطلبان نامزدی عضویت در شوراها پیش از موعد مقرر در بررسی تایید صلاحیت ها ملاک عمل این هیات قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم،  مهدی زآبی رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان دیلم به خبرنگاران گفت: در بررسی و تایید صلاحیت کاندیداها، نظر اعضای هیات نظارت بر امانتداری و تبعیت از قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

وی افزود: قانون ملاک و معیار هیات را برای تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص کرده است.

,

زآبی اظهارکرد: استعلام از مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی مستند و بدون اغراض و بدون نظر شخصی در تایید صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد.

,

وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی به عنوان یکی از ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات کاندیداها، گفت: فعالیت های تبلیغاتی خارج از موعد کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود و در صورت بروز تخلف، طبق قانون برخورد خواهد شد.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم اظهارکرد: هدف همه مجریان و دست اندارکاران، برگزاری انتخابات درفضایی امن، سالم و به دور از حاشیه است.

,

وی کاندیداها را به حفظ آرامش، تبعیت از قانون و پرهیز از هرگونه افراطی گری و بروز هیجانات کاذب در زمان تبلیغات و بویژه در روز برگزاری انتخابات توصیه کرد و گفت: برای نظارت هرچه بهتر بر روند برگزاری انتخابات، کلاسهای آموزشی برای ناظران هیات نظارت در شعب اخذ رای بزودی برگزار خواهد شد.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان همگام با سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه